مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: وزارت آموزش و پرورش عظیم ترین مجموعه فرهنگی و تربیتی کشور است

تهران (پانا) - جشنواره تجلیل از برگزیده گان طرح ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۹۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:  وزارت آموزش و پرورش عظیم ترین مجموعه فرهنگی و تربیتی کشور است

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن اشاره به توطئه دشمنان انقلاب اسلامی در متوقف کردن حرکت پرشتاب علم ، دانش و توسعه کشور ،تاکید کرد: امروز بیش از همیشه نیازمند همدلی و اتحاد هستیم و با رهبری فرزانه و حکیم و نسلی پویا قطعا امید دشمنان را نا امید خواهیم کرد.

وی وزارت آموزش و پرورش را بزرگترین مجموعه فرهنگی و تربیتی کشور دانست و افزود: وظیفه آموزش و پرورش آگاهی بخشیدن به نسل جدید در مواجهه با توطئه های دشمنان است.

فولادوند در بخش دیگری از سخنان خود آموزش مهارت های زندگی ، قانون مداری ، سخنوری، توسعه مطالعه، خوانش خلاق و کیفیت بخشی به آموزش را از جمله وظایف اصلی آموزش و پرورش خواند و تاکید کرد: ارتقای کیفیت آموزش در دوره ابتدایی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان و معلمان در اجرای مطلوب برنامه های آموزشی و تربیتی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است .

فولادوند با اشاره به حضور 150 نفر دانش آموز و 250 نفر همکار فرهنگی برگزیده در این جشنواره ، تصریح کرد: این اولین دوره برگزاری این مسابقات به شکل استانی است که از استقبال خوبی برخوردار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار