آیت الله سید علیرضا عبادی:

تشکیلات فنی و حرفه‌ای بسیار ارزشمند است

بیرجند ( پانا) - آیت الله سید علیرضا عبادی گفت : تشکیلات فنی و حرفه‌ای بسیار ارزشمند است .

کد مطلب: ۸۳۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات فنی و حرفه‌ای بسیار ارزشمند است

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (1 مرداد) در دیدار با مدیران، مربیان و کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای استان به مناسبت هفته ملی مهارت اظهار کرد: تشکیلات فنی و حرفه‌ای بسیار ارزشمند است چرا که در گذشته افراد برای فراگیری شغلی باید سالها تحت عنوان شاگرد کار می‌کردند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با سرمایه‌گذاری به گونه‌ای تعبیه شده که زمینه آموزش علمی و عملی جوانان و شهروندان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه کاربرد فعالیت های دانشگاه‌ها به لحاظ نظری است اما فعالیت های فنی و حرفه‌ای به لحاظ عملی انجام می‌شود، گفت: حرفه و فن امری بسیار مهم و با ارزشی است که همیشه کارایی دارد و می‌توان همه جا آن را به کار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به کارکنان و مربیان فنی و حرفه ای استان، افزود: آنچه از مهارت توسط شما جامعه مخاطب به دست می‌آورد از اثر پدر برای او بهتر و مهمتر است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه باید با مشاوره و آشنایی به منطقه آنچه از فنون و حرفه‌های بالفعلی که در این منطقه ایجاب می‌کند توسعه یابد، عنوان کرد: فنی و حرفه ای باید در مهارت آموزی استعدادهای بومی را در نظر بگیرد و مردم را با حرفه‌هایی آشنا کند که در آینده هر چه این ظرفیت به فعلیت برسد نیروی آن نیز وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت و ارزش آموزش‌های فنی و حرفه ای، گفت: شما نیروی انسانی را مجهز می‌کنید اما باید مسئولان دیگر نیز فعال باشند و با حرکت جانانه زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و مهارت آموختگان فنی و حرفه‌ای را فراهم کنند تا بیکار نمانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: باید زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و مهارت آموختگان فنی و حرفه ای فراهم شود و مسئولان همت کنند تا نیروها بیکار نماند و علم و عمر جوانان ضایع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار