مسئول قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان اردبیل:

۱۵۰ دانشجوی اردبیلی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

اردبیل (پانا) - مسئول قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان اردبیل گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس غرب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۳۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۰ دانشجوی اردبیلی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

عزیز حبیبی در مراسم اعزام دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ناب و ارزشمند آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی همه ساله در دستور کار قرار گرفته و 150 نفر از دانشجویان برادر اردبیلی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس غرب کشور اعزام شدند .

وی با اشاره به این که جوانان ادامه و تداوم دهنده راه شهدای والامقام هستند افزود: نیاز است دانشجویان از نزدیک در جریان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام قرار بگیرد تا بتوانند به خوبی اقدامات ارزشمند شهدای والامقام را درک و لمس کنند و در عصری که هجمه فرهنگی مهم‌ترین تهدید است حرکت عظیمی داشته باشند .

مسئول قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان گفت: دفاع از ناموس و شرف کشور را شهدای والامقام با تقدیم جان خود محقق کردند که به همین منظور جوانان کشورمان باید هم‌اکنون در عرصه‌های مختلف برای قدردانی از تلاش و زحمات شهدای والامقام تلاش کنند .

حبیبی بیان کرد : جوانان باید آگاهی و هوشیاری لازم را در عرصه کنونی داشته باشند و اجازه ندهند تا خون پاک شهدای کشورمان پایمال شود و دشمنان حتی یک نگاه چپ به کشورمان داشته باشند چرا که دشمنان این حقیقت را قبول کرده‌اند که جنگ سخت نتیجه‌بخش نیست و به همین دلیل استراتژی‌های جنگ نرم در این زمینه باید پیاده‌سازی شود .

وی تصریح کرد: دانشجویان باید استعداد و ظرفیت‌ خود را برای توسعه برنامه‌های حمایتی تولیدات گسترش داده و به این شکل ادامه دهنده راه شهدای والامقام کشورمان باشند که بی‌شک با انجام این اقدامات توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد شد و دشمن مجبور است پایش را بر زمین کوبیده و عقب نشینی کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار