نظرآباد یکی از قطب های مهم تولید شیر در کشور است

نظرآباد (پانا) - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد، در جشنواره تولید شیر گفت:  ۶۰ درصد شیر استان در این شهرستان تولید می شود.

کد مطلب: ۸۳۲۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نظرآباد یکی از قطب های مهم تولید شیر در کشور است

ایرج الماسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد با اعلام مطلب فوق افزود: شهرستان نظرآباد با دارا بودن دامداران بزرگ جزو قطب‌های تولید شیر کشوری محسوب می‌شود.

الماسی بیان داشت: این شهرستان سالانه به ازای هر ایرانی ۳ لیتر شیر تولید می‌کند به همین دلیل در تلاشیم به دلیل ظرفیت و پنانسیل خوب، نام تولید شیر کشور را از آن شهرستان نظرآباد کنیم.

وی ادامه داد: اولین جشنواره تولید شیر را با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با شعار "تولید پایدار شیر، ضامن سلامتی" برگزار شد.

الماسی، اظهار کرد: با مدیریت به روز دنیا و تولید شیر با کیفیت دنیا، دستیابی به رکورد بالای ۱۰۰ کیلوگرم تولید شیر در نظرآباد را مستثنی می کند.

این مدیر مسئول با عنوان اینکه شهرستان نظرآباد امروز در تولید شیر حرفی برای گفتن دارد، اظهار داشت: طبق برآوردهای انجام شده، نظرآباد جزو ۱۱ رتبه بالای کشوری است که این امتیاز حاصل زحمات تولیدکنندگان است.

وی در پایان گفت: مسایل و مشکلات تولیدکنندگان و دامداران تنها با همدلی و پشتکار مسئولان استان و کشور حاصل می شود که بتوان به تولید پایدار شیر دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار