تشکیل کارگروه اماکن ورزشی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری

شهرری(پانا) - جلسه کارگروه اماکن ورزشی با حضور مدیران سالنهای ورزشی ناحیه یک ری در محل دفتر معاونت پرورشی وتربیت بدنی برگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه اماکن ورزشی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری

در این برنامه ولی زاده کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در حاشیه این جلسه ضمن خیرمقدم به شعبان و موسوی زاده مدیران جدید سالن های ورزشی سعادت و علی ابن ابیطالب(ع) ، رامین نیک روش را به عنوان ناظر و مسئول کارگروه اماکن ورزشی ناحیه یک ری معرفی کرد وتشکیل این کار گروه را گامی مهم در جهت هماهنگی ،برنامه ریزی بهتر و ارتقای سطح فعالیت های ورزشی سالن ها برشمرد.
ایشان با اشاره به استفاده بهینه و حداکثری از کانون های ورزشی ، آموزش وپرورش را جزء اولین انتخاب خانواده ها برای هدایت فرزندانشان دانسته و خاطرنشان کردند: برنامه ریزی مطلوبی به منظور بهره برداری از حداکثر ظرفیت سالنهای ورزشی صورت گرفته که می بایست مدیران عملیاتی کردن آنرا در دستورکارخود قرارداده و کیفیت کار مربیان و برنامه های آموزشی را با جدیت مورد توجه و پیگیری قراردهند.

ولی زاده ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت ها ، امورمالی و هزینه های اماکن ورزشی ؛ به لزوم شفافیت و ساماندهی هرچه بهتر و بیشتر امور مالی و شناسایی و رفع کاستی ها تاکید کردند و ارائه گزارش های آماری و مالی ماهانه توسط مدیران را خواستارشدند.
ولی زاده در ادامه به سلامت روانی و اخلاقی حاکم برتمام امور و فعالیت های مجموعه وحفاظت فیزیکی اماکن و ارتقای کیفیت آموزش در کانون های ورزشی اشاره نمود و اخلاق در ورزش را از موارد مهم برشمرد.
در پایان این جلسه از مدیران و سرایداران سالن ها تقدیر و تشکر گردید .

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار