مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

فدراسیون کشتی میزبانی اردبیل از مسابقات باشگاه‌های جهان را بررسی می‌کند

اردبیل (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هفته جاری با برگزاری دیداری با رئیس فدراسیون کشتی، میزبانی اردبیل از مسابقات جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی فرنگی بررسی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۸۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فدراسیون کشتی میزبانی اردبیل از مسابقات باشگاه‌های جهان را بررسی می‌کند

بهرام آقاخانی با اشاره به برنامه‌های تنظیم‌شده اداره‌کل ورزش و جوانان تا سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: سه برنامه اولویت‌دار اداره کل ورزش و جوانان برای سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ تدوین‌شده است و این اداره برای دسترسی به اهداف خود در سطح استان نیاز به برنامه استراتژیک دارد و باید برنامه‌ریزی‌ برای توسعه آن بخش‌ها مشخص باشد .

وی ادامه داد: ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و جوانان سه بخش اصلی اداره‌کل ورزش و جوانان است که با مشارکت اساتید دانشگاهی و اشخاص باتجربه در هر حوزه این برنامه بلندمدت را تدوین کرده‌ و تمامی تلاش خود را انجام خواهیم داد تا قدم‌های مثبتی در ورزش استان برداشته شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: ایجاد هیأت های ورزشی در محلات که توسط پایگاه‌های مسجد مدیریت شود یکی از ایده‌های نو برای جذب نوجوانان و جوانان محلات به ورزش است که مسابقات محلات همچون سال‌های گذشته رونق خواهد گرفت و تمامی و جوایز رقابت‌ها از سوی اداره ورزش و جوانان اهدا خواهد شد .

آقاخانی با اشاره به همکاری و استقبال صدا سیما در پوشش مسابقات ورزشی در سطح استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه مدیرکل صداوسیما خود علاقه‌مند به ورزش است و در این راستا در پوشش رقابت‌های ورزشی از سوی این سازمان استقبال خوبی صورت گرفته است .

وی افزود: مدارس می‌تواند موتور محرک برای ورزش استان باشد که در این زمینه تفاهم‌نامه مابین اداره کل ورزش و جوانان استان و آموزش‌وپرورش نوشته‌شده و مسابقات بین مدارس در چندین رشته برگزار شود که به نفرات برتر جوایزی از سوی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل اهدا گردد .

آقاخانی گفت :یکی از چالش‌های اصلی شهرستان اردبیل سرانه کم ورزش است لذا باید برای بالا بردن سرانه ورزش برنامه‌ریزی دقیق و اساسی صورت گیرد .

مدیرکل ورزش وجوانان استان تصریح کرد: طی هفته جاری به همراه استاندار اردبیل درباره میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی فرنگی دیداری با رئیس فدراسیون کشتی خواهیم داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار