شهردار اسلامشهر خبر داد:

تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-طی مراسمی از ۱۲ دستگاه اتوبوس خریداری شده توسط شورای اسلامی و شهرداری اسلامشهر با حضورمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۲۶۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان اسلامشهر

در این مراسم که با حضور تواهن معاون هماهنگی امور عمرانی ، خراسانی مدیرکل دفتر فنی و امورعمرانی استانداری تهران، ائمه جماعات اسلامشهر و واوان ، معاونین فرماندار و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار برگزار گردید ، از 12 دستگاه اتوبوس خریداری شده رونمایی شد.

حسین طلا شهردار اسلامشهردر مراسم رونمایی از اتوبوس های خریداری شده ، طی سخنانی گفت: بعد از سال 89 در استان تهران، اسلامشهر اولین شهری است، که ناوگان خود را نوسازی می کند.
وی ادامه داد: تا پایان سال ، پنجاه دستگاه از اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهرداری اسلامشهر نوسازی می شود، که خرید 25 دستگاه از این اتوبوس ها بر عهده دولت است.
طلا نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر را از اولویت های دانست و افزود: با نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت، آلودگی هوارا کاهش داده و در افزایش ضریب ایمنی مسافران اسلامشهری موثر خواهد بود.

شایان ذکر است ، شورای اسلامی شهر و شهرداری اسلامشهر به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر و به جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ، در آغاز سال جاری نسبت به انعقاد قرارداد خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری اقدام نموده که در فاز اول آن تعداد 12 دستگاه اتوبوس عقاب مدل آرین به این ناوگان افزوده شد و الباقی آن نیز تا چند ماه آینده به صورت کامل به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری وارد شده و در خطوط حمل و نقل شهری شهرستان فعالیت خواهند کرد.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار