شهردار منطقه ۲۰ :

خدمات رسانی بیش از پیش به شهروندان روزه دار در اولویت کاری ماست

شهرری(پانا) - شهردار منطقه 20 در جلسه شورای معاونین این منطقه بر نمایان شدن معنویت ماه مبارک رمضان در فضای شهر تاکید کرد و فعالیت های ویژه نگهداشتی به منظور خدمات رسانی به شهروندان روزه دار در اماکن عمومی و تفرجگاهی را در دستور کار قرار داد.

کد مطلب: ۸۲۴۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات رسانی بیش از پیش به شهروندان روزه دار در اولویت کاری ماست

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در جلسه ای در سالن شهید طهرانی مقدم به بررسی و ارزیابی مسائلی اعم از نحوه اجرا و تداوم فعالیت های HSE در منطقه، ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان حوزه های اجتماعی و امورشهری و فعالیت های نگهداشتی شهر پرداختند.

وی نمایان شدن معنویت ماه مبارک رمضان در فضاهای عمومی، تفرجگاهی و بوستان های شهر را مهم برشمرد و خدمات رسانی بیش از پیش به شهروندان روزه دار را در دستور کار مدیران ارشد خود قرار داد.

صفوی تامین روشنایی بوستان ها، بررسی و بهسازی تجهیزات و امکانات خدماتی و عمومی فضاهای تفرجگاهی، پخش اذان در شهر، میزبانی ویژه از شهروندان بهره مند از بوستان ها در زمان افطار تا سحر را مهم برشمرد.

تشریح ویژه برنامه های مناسبتی حوزه اجتماعی که با غبارروبی مساجد و نظافت بیش از 100 مسجد آغاز شده است از دیگر آیتم های شورای معاونین بود که برپایی جشن ویژه رمضان، محافل انس با قرآن، برپایی مسابقه های ورزشی در بوستان ها، رسیدگی به نیازمندان با بهره گیری از ظرفیت خیران محلات، ارائه خدمات سلامت محور به روزه داران، استقرار ایستگاه اهدای خون از دیگر برنامه های مناسبتی این ماه عنوان شد.

فعالیت های نگهداشتی ویژه در فضاهای منتهی به مساجد و اماکن مذهبی، آماده باش عوامل رفت و روب در اماکن مذهبی، توجه ویژه به امور نگهداشتی نواحی هفتگانه و تداوم روند مبارزه با آفات گیاهی نیز از اولویت های حوزه امورشهری و فضای سبز منطقه در این ماه مبارک است تا شهروندان روزه دار از بهترین خدمات برخوردار شوند. جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه 20 با قرائت نکات کلیدی سوگند نامه شهردار تهران ادامه یافت و شهردار منطقه بر رعایت این منویات برای تحقق "شهر زیست پذیر" و "شهروند مشارکت پذیر" تاکید کرد.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار