جلسه هماهنگی ویژه برنامه های مناسبتی مراسم بزرگداشت امام راحل(ره) و ایام لیالی قدر در شهرری

شهرری(پانا) - جلسه هماهنگی ویژه برنامه های مناسبتی مراسم بزرگداشت امام راحل(ره) و ایام لیالی قدر با حضور شهردار منطقه، معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه20 به منظور انسجام و هماهنگی بیشتر وظایف و برنامه های تدارک دیده شده مناسبت های پیش رو در سالن کنفرانس شهید تهرانی مقدم مدیریت شهری این منطقه برگزار شد. 

کد مطلب: ۸۲۷۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی ویژه برنامه های مناسبتی مراسم بزرگداشت امام راحل(ره) و ایام لیالی قدر در شهرری

سید احمد صفوی در این جلسه گفت: با توجه به حضور خیل عظیمی از زائران حرم حضرت امام راحل(ره) در شهرری، بیست و نهمین مراسم سالگرد امام راحل(ره) در منطقه 20 به صورت جداگانه در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود و مدیریت شهری این منطقه برای میزبانی از زائران در آماده باش است.

صفوی به تقارن این مراسم با ایام لیالی قدر اشاره کرد و زمان برپایی آن را از عصر 14 خرداد تا زمان افطار برشمرد و گفت: با پهنه بندی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، تمامی نواحی هفتگانه در این محدوده آماده باش هستند و عوامل مدیریت شهری شبانه روزی به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

صفوی به تعامل و هماهنگی با پلیس راهور نیز اشاره کرد و افزود: طبق سال های گذشته همزمان با برپایی مناسبت ها و مراسمی که با خیل جمعیت مواجه هستیم، محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم لحاظ شده است و برای دسترسی زائران از پارکینگ ها به محل مراسم نیز ناوگان حمل و نقل عمومی به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری منطقه 20 علاوه بر هماهنگی با شهرداری تهران، در تعامل با فرمانداری ویژه شهرری نیز وظایفی را برعهده دارد تا با هم افزایی مراسم ها و مناسبت های پیش رو باشکوه تر از پیش اجرا شود.

شهردار منطقه 20 برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و پوستر با محوریت سبک زندگی و ابعاد شخصیتی امام(ره) و برپایی نشست های معرفتی و سخنرانی های موضوعی با محوریت گفتمان و ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) در مساجد و مراکز فرهنگی را از دیگر برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده برشمرد.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار