رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه سید الشهدا (ع)استان تهران:

قلعه سیمون اسلامشهر، از قله‌های بلند مدیریت متمرکز خدمت‌رسانی است

اسلامشهر (پانا)-رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه سید الشهدا (ع)استان تهران گفت :با تاکید بر لزوم وجود اخلاص در نیروهای جهادی موتور محرکه گروههای جهادی اخلاص و ومعنویت دانست.

کد مطلب: ۸۲۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
قلعه سیمون اسلامشهر، از قله‌های بلند مدیریت متمرکز خدمت‌رسانی است

نعمان غلامی، در همایش سفیران کار و تلاش گروه‌های جهادی خطاب به نیروهای جهادی اظهار داشت :مهاجرت‌ها، اردوها، روزه‌ داری در اردوها و سختی‌هایی که شما تحمل می‌کنید، برای این است که نگذارید خون‌ شهدای هشت سال دفاع مقدس پایمال شود.
وی در ادامه افزود :صدها هزار گره به دستان باکفایت شما برای اثبات عشقتان به امام راحل و شهدا در حال باز شدن است ،گره‌هایی که همه توانمندی‌‌هایش برگرفته از عشق به انقلاب و پشتوانه مردمی است و جریان سازندگی برخاسته از خود مردم و یکی از دلایل اثبات کارآمدی نظام اسلامی است

غلامی ، وجود اخلاص و معنویت در نیروهای جهادی را موتور محرکه گروه‌های جهادی دانست وتاکید کرد : اگر غیر از این باشد، ضرر کرده‌ایم و علت درخشیدن اقدامات شما در آسمان انقلاب اسلامی همین اخلاص و معنویت و این حرکت را باید حفظ کرد و توسعه داد.

وی در بخش دیگری ازسخنانش به سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: باید از تدبیر و دوراندیشی رهبرمان تشکر کنیم و بر دستان باکفایت ایشان بوسه بزنیم، ایشان با پایه‌گذاری بسیج سازندگی مسیر خدمت جوانان و علاقه‌مندان به آحاد مردم مناطق محروم را هموار کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ضمن ابراز امیدواری برای توسعه خدمت ‌رسانی به مناطق محروم ادامه داد: ما می‌توانیم علی‌رغم تمام مشکلات و کمبودها به ظرفیت‌های بی‌نظیر مردم توجه کنیم. مهار وضعیت کرمانشاه از توان دولت خارج بود اما مردم به صحنه آمدند و حماسه آفریدند.

غلامی یاد آور شد :خیرین بسیاری به کرمانشاه آمدند و در کمک‌رسانی همت کردندو بایدخیرین را به مناطق محروم ببرید تا مشکلات را از نزدیک ببینند و دست به کار شوند.

وی بسیج سازندگی استان تهران را از پیشتازان عرصه سازندگی دانست و خاطرنشان کرد: قلعه سیمون اسلامشهر یکی از قله‌های درخشان و بلند مدیریت متمرکز خدمت‌رسانی است.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار