رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی خبر داد: راه اندازی مرکز بین المللی دانشگاه پیام نور در منطقه آزاد ارس

تبریز ( پانا) - رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: منطقه آزاد ارس یکی از مناطقی در استان است که علاوه بر فعالیت های اقتصادی، جاذبه های گردشگری زیادی نیز دارد و در تلاش هستیم که در کنار دانشگاه پیام نور  جلفا و هادی شهر بتوانیم مرکز بین المللی را در این منطقه راه اندازی کنیم.

کد مطلب: ۸۱۸۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی خبر داد: راه اندازی مرکز بین المللی دانشگاه پیام نور در منطقه آزاد ارس

بخشعلی معصومی در آیین افتتاحیه دومین همایش ملی گردشگری با محوریت تبریز 2018 در سالن علامه جعفری دانشگاه پیام نور تبریز اظهار کرد: از امروز دانشگاه پیام نور تبریز به مدت 2 روز میزبان همایش ملی گردشگری است و شرکت کنندگان در این همایش مقالات خود در رابطه با توسعه صنعت توریسم ارایه خوهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 و افتتاح رسمی با حضور رییس جمهور محترم در 5 اردیبهشت ماه جا داشت که دانشگاه پیام نور نیز به این موضوع ورود کند و سهم خود در رابطه با تهیه بسترهای لازم برای حضور گردشگران را ایفا کند.

رییس دانشگاه پیام نور استان افزود: مقالاتی که به دبیرخانه همایش رسیده است از تمامی رشته های تحصیلی دانشگاه است و این نشان از اهمیت امر است و این که برای توسعه این صنعت نیازمند همکاری متخصصین تمامی رشته ها هستیم.

معصومی با اشاره به قدمت تاریخی شهر تبریز بیان کرد: شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و امید است با همکاری مسئولان و مردم بتوانیم استان را برای همیشه به عنوان شهر گردشگری تبدیل کنیم و نه فقط برای یک سال.

وی با بیان این صنعت گردشگری رونق اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت، گفت: دوره های آموزشی کوتاه مدت در رشته های هتلداری و زبان خارجی و دیگر رشته های مرتبط با صنعت گردشگری به همت دانشگاه پیام نور برگزار می شود تا بسترهای لازم برای توسعه صنعت توریسم در استان فراهم شود.

معصومی بیان کرد: منطقه آزاد ارس یکی از مناطقی در استان است که علاوه بر فعالیت های اقتصادی، جاذبه های گردشگری زیادی نیز دارد و در تلاش هستیم که در کنار دانشگاه پیام نور جلفا و هادی شهر بتوانیم مرکز بین المللی را در این منطقه راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به همسایگی استان با کشورهای خارجی و اگر این دانشگاه مرکز بین المللی دایر شود می توانیم دانشجوی خارجی جذب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار