مدیر کل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش :

ظرفیت ساخت مدارس باید به سمت ایجاد هنرستان‌های جدید هدایت شود

شهرری (پانا) - اولین گردهمائی کارشناس مسئولان و مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران با حضور مدیر کل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش در سالن همایشهای فدک آموزش و پرورش ناحیه 2شهر ری تشکیل شد .

کد مطلب: ۸۱۷۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت ساخت مدارس باید به سمت ایجاد هنرستان‌های جدید هدایت شود

در این همایش بیات کارشناس مسئول دفتر آموزش فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش ، شفیع پور معاون آموزش متوسطه و پرنو رئیس اداره آموزش دوره متوسطه فنی و حرفه ای و کار دانش اداره کل شهرستانهای استان تهران ، ریاست منطقه ، معاونین و مدیران هنرستانهای فنی حرفه ای و کاردانش ناحیه 2 شهر ری و مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران حضور داشتند .

حسینی مقدم مدیر کل دفتر آموزش آموزش دوره متوسطه فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش در این همایش سیاست ها و راهبردهای اجرایی دفتر فنی حرفه ای را در جهت استقرار کامل ساختار جدید در عین حفظ کیفیت تبیین نمود و گفت : علیرغم هزینه های بالاتر ، برای حفظ کیفیت و متوازن سازی رشته های فنی حرفه ای و هنرستانها ، ظرفیت ساخت مدارس باید به سمت هنرستانها هدایت شود . وی افزود هدف باید این باشد که فارغ التحصیلان این سیستم شهروندان با مهارت بالایی باشند که قبل از تحصیلات دانشگاهی توانایی جذب در بازار کار را داشته باشند .

شایان ذکر است، در این همایش مدیران هنرستانها و نمایندگان آنان مشکلات آموزشی و چالشهای مد نظر خود را برای مدیر کل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش مطرح نمودند .

/خبرنگار:امیر حسین سهرابی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار