خراسان رضوی،رتبه اول ماندگاری و اقامت زائران فرهنگی را کسب کرد

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین تجلیل از عوامل اجرایی ستاد اسکان زائرین فرهنگی گفت:تلاش کردیم کیفیت خدمات و سطح رضایتمندی را در نوروز 97 ارتقا دهیم.

کد مطلب: ۸۱۳۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خراسان رضوی،رتبه اول ماندگاری و اقامت زائران فرهنگی را کسب کرد

قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و دست اندرکاران ستاد اسکان زائرین فرهنگی ضمن تقدیر از همه عوامل اجرایی این ستاد که در ایام عید نوروز به خدمت رسانی به زائرین امام رضا (ع)مشعول بوده اند گفت:خراسان رضوی در سنوات گذشته نیز خدمات خوبی را در حوزه اسکان ارائه کرده است و امسال نیز تلاش کردیم کیفیت خدمات و سطح رضایتمندی را افزایش دهیم.

خدابنده افزود:در تمام مجموعه های پذیرایی عوامل زیادی میزبان مسافران هستند اما در مدارس ما فقط یک سرایدار مدرسه با حجم زیاد و به صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمت بوده است و لذا کار میزبانی از زائرین در مدارس بسیار دشوار است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از کسب رتبه اول در اقامت و ماندگاری زائرین فرهنگی خبر داد و افزود :در استان خراسان رضوی بیش از یک میلون نفر روز زائر فرهنگی را در قالب 70 هزار خانوار پذیرایی کردیم و با میانگین 4 شب اقامت توانستیم رتبه اول در این حوزه را درسطح کشور کسب کنیم.

وی ادامه داد :در این مسیر همه همکاران ما در حوزه های مختلف مارا همراهی کردند و علاوه بر آن دستگاه ها و نهاد های بیرونی مثل استانداری ،شهرداری ها آستان قدس رضوی که در اعزام مبلغین و توزیع 36 هزار پرس غذای حضرت با ما همکاری داشتند و همچنین صدا و سیما مرکز خراسان رضوی و جراید و روزنامه و اصحاب رسانه و نیز دانش آموزان عزیز زائر یار و خادمیاران افتخاری که به خدمت رسانی به زائرین پرداختند و به ما کمک کردند. که لازم است مراتب تقدیر و تشکر خود را به نمایندگی از همکارانم از تمام این عزیزان اعلام دارم.

در این مراسم لوح سپاس استاندار خراسان رضوی توسط مدیر کل امور رفاهی زائرین استاندار ی به خدابنده ،رئیس ستاد اسکان زائرین فرهنگی استان اهدا و از عوامل اجرایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار