با آغازدور دوم سفرهای تابستانی صورت گرفت؛

ثبت بیش از 417هزار اقامت روز زائر فرهنگی در خراسان رضوی

خبرگزاری پانا: دبیرستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی اقامت ثبت شده در سامانه اسکان استان تا 8مرداد را 124هزار و 508 نفر اعلام کرد.

کد مطلب: ۳۷۹۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، غلامرضا نجاتی‌‎مهر اقامت ثبت شده در سامانه اسکان استان تا 8مرداد را 124هزار و 508 نفر اعلام کرد .

دبیرستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی افزود: با آغازپذیرش زائران در ستاد اسکان فرهنگیان از 12خرداد ماه تا کنون بیش 417هزار و 965 اقامت روز در سامانه ی اسکان استان ثبت شده است.

وی اشاره کرد: در تابستان امسال بیش از470مدرسه با4710 کلاس در سطح استان خراسان رضوی برای اسکان در نظرگرفته شده که از این تعداد 3600کلاس در355 مدرسه مشهدمقدس پذیرای زائران فرهنگی است.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با خدمات رسانی مطلوب ستاد اسکان زمینه ی بهره مندی زائرین فرهنگی در زیارت حضرت ثامن الحجج (ع)صورت پذیرد.

وی در ادامه با بیان این که 72 کلاس ویژه و 4328 کلاس درجه الف با امکاناتی نظیر تخت، فرش، یخچال، موکت، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی برای اسکان تابستانی آماده شده است، افزود: میزان ضریب ماندگاری مسافران تابستانی استان بیش از3.3روز بوده است که با ارتقای سطح کیفی وامکانات و ارائه آموزش های لازم به دست اندرکاران تلاش می شود تا میزان رضایتمندی بیش از پیش افزایش یابد.

نجاتی‌مهر درپایان خدمت‌رسانی به 19653 خانوار فرهنگی در ستادهای اسکان را مایه افتخار ومباهات دانست .

ستاد اسکان فرهنگیان استان تا 20 شهریور ماه آماده پذیرایی از زائران فرهنگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار