معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک ری:

برنامه محور بودن مدارس مهمترین اصل در اداره مدرسه است

شهرری (پانا) - معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک ری در اولین گردهمایی مدیران این مدارس گفت: با توجه به اهمیت برنامه ریزی و تعیین اهداف مورد نظر در اداره مدرسه ،برنامه محور بودن مدارس باید در اولویت قرار بگیرد.

کد مطلب: ۸۱۲۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه محور بودن مدارس مهمترین اصل در اداره مدرسه است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، اولین جلسه گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک ری با هدف پالایش برنامه های سال جاری و شناسایی نقاط ضعف و قوت این برنامه ها همچنین ساماندهی نیروهای مدرسه در سالن جلال آل احمد اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

در این جلسه غلامرضا معینی فر با تبریک سال نو و اعیاد ماه رجب به میهمانان، در زمینه اصل شاداب سازی مدارس،آموزش نیروهای انسانی و توسعه و افزایش توان علمی و صلاحیتهای معلمی سخنرانی کرد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: از آن جا که شوراهای مدرسه نقش مهمی در اداره و تصمیم گیری امور مدارس دارد باید در جهت تقویت آن کوشید.

معینی فر با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی گفت:اگر امور مدرسه براساس برنامه‌ریزی و مسیر از پیش تعریف شده پیش نرود، مدیران و کارکنان باید دائماً با مسایل و مشکلات دست و پنجه نرم کنند و بیش‌تر توان و انرژی خود را به جای محقق کردن اهداف، صرف رفع مشکلات روزمره نمایند و در نهایت از رسیدن به اهداف باز می‌مانند.

وی مشارکت اولیا در انجمن ها و شفاف سازی امور مالی و انضباطی مدرسه را از نکات مهم و قابل توجه در فعالیت های مدرسه دانست.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار