مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید کرد:

انتخاب خوب بر اساس علاقه مندی توانایی و استعداد و آینده نگری

به منظور بررسی روند هدایت تحصیلی دانش آموزان و مسائل و مشکلات مربوط به آن جلسه ای با حضور مدیر و اعضای کمیته هدایت تحصیلی آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۲۸۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری، مدیر آموزش و پرورش به بیان مسائل مربوط به هدایت تحصیلی دانش آموزان با همکاری مدیران و مشاوران پرداخت و گفت : باید تلاش شود دانش‌آموزان بر اساس استعداد، علاقه و به تناسب امکانات و نیاز به سمت رشته‌های تحصیلی مختلف هدایت شوند .

وي در ادامه افزود: در آیین نامه متوسطه، هدایت تحصیلی براساس 4 عامل استعداد، علاقه مندی به رشته ، نیاز و امکانات اجرایی استان و کشور بوده و با کمک هدایت تحصیلی می توان اولیا و دانش آموزان را از اضطراب ها و استرس های بی مورد دور کنیم تا با دقت و حساسیت و زیر نظر مشاوران و متخصصین به یاری خدا انتخاب رشته ای مناسب ومورد دلخواه داشته باشند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ناحیه یک ری با مهم خواندن انتخاب رشته تحصیلی و ضرورت آگاهی دانش آموزان از رشته های نظری وفنی وحرفه ای وکارودانش ، یاد آور شد که اولیاء در بحث هدایت تحصیلی ، استعداد و علاقه دانش آموزان را مد نظر داشته ودر امر انتخاب رشته با مشاوران و دبیران صاحب نظر مشورت نمایند .

شایان ذکر است در ادامه جلسه هریک از اعضای کمیته هدایت تحصیلی منطقه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در بحث هدایت تحصیلی پرداختند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار