سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع دانش آموزان شرکت کننده در اردوی طرح تکریم:

آینده شما به پشتکار ، اراده و اندیشه امروزتان بستگی دارد

اصفهان(پانا) - اردوی طرح تکریم از 15 لغایت 20فروردین با حضور دانش آموزان مناطق و شهرستانهای فریدن، فریدونشهر، چادگان، سمیرم، بویین میاندشت، خوانسار وگلپایگان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آینده شما به پشتکار ، اراده و اندیشه امروزتان بستگی دارد

محمد جواد احمدی سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم اختتامیه اردوی دختران دانش آموز طرح تکریم که شامگاه شنبه یکشنبه 19 فروردین ماه در اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به فصل بهار اظهار کرد: فصل بهار ، فصل بیدار شدن از انجماد و فصل رشد و رویش و آماده شدن برای به بار نشستن است.

محمد جواد احمدی افزود: همه شما دانش آموزان شرایط بهار را دارید و دوران بهاری زندگی شما در نوجوانی و جوانی است و آن انرژی که تمام نخواهد شد ، پشتکار، اراده و اندیشه امروز شما برای ساخت آینده دلخواه است.

سرپرست آموزش و پرورش استان افزود : شما دانش آموزان نمی توانید در آینده اثری از خود برجای بگذارید مگر امروز از اراده ، پشتکار و نعمت جوانی بخوبی استفاده کنید تا در آینده فردی شایسته برای خود، خانواده و جامعه انسانی باشید.

محمد جواد احمدی از دانش آموزان حاضر در اردوی طرح تکریم خواست نمادها، افتخارات ، آثار باستانی و عقبه تاریخی شهر، استان و کشور خود را شناسایی نمایند زیرا ، پشت هر اثر تاریخی یک فکر و نکته علمی است که زائیده عقل و اندیشه است.

وی در ادامه گفت : در کارهای گروهی و اردویی با هم بودن و نگاه جمعی را تمرین کنید که با هم بودن و با تلاش برای رفع عیوب و نقص های همدیگر، بهتر می توان مسیر زندگی شخصی و زندگی اجتماعی را ترسیم کرد.

سرپرست آموزش و پرورش استان با تشکر از مدیریت و کارکنان اردوگاه کشوری شهید بهشتی در برگزاری اردوی تکریم افزود: اردوگاه شهید بهشتی هیچ وظیفه ای برای برگزرای این اردو نداشته و اجرای این طرح از دغدغه و نگرش مدیریت اردوگاه حکایت دارد که دانش آموزانی را از مدارس محروم و شهرستانهای دور دست مهمان اصفهان نموده است.

گفتنی است اردوی طرح تکریم به ابتکار و حمایت مالی اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان و همکاری اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از 15 لغایت 20فروردین در دو نوبت ویژه پسران با 493 نفر شرکت کننده و اردوی دختران با 520 نفر از دانش آموزان مناطق و شهرستانهای فریدن، فریدونشهر، چادگان، سمیرم، بویین میاندشت، خوانسار وگلپایگان برگزار شد که دراین بین دانش آموزان شرکت کننده از همکاری و خدمات تالار فرهنگیان و آموزشگاه زمین پویان به مدیریت خانم قیامی در بازدید از آثار تاریخی میدان امام(ره) بهره مند گردیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار