معاونت فنی عمرانی شهرداری قدس خبر داد:

اجرای اولین آزمایش انتقال آبهای سطحی توسط لوله های GRPدر شهرقدس

شهر قدس(پانا)- معاونت فنی عمرانی شهرداری قدس گفت: اولین آزمایش جدی انتقال آبهای سطحی توسط لوله های GRPدر شهرقدس با موفقیت انجام شد.

کد مطلب: ۸۱۱۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای اولین آزمایش  انتقال آبهای سطحی توسط لوله های GRPدر شهرقدس

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، غلامحسین حیدری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال آبهای سطحی در شهرقدس گفت:اولین آزمایش جدی لوله های GRP بطول بیش از هزار و دویست متر به منظور جمع آوری آبهای سطحی و آبهای انهار عمیق با موفقیت انجام شد.
وی در ادامه افزود:در این آزمایش حجم کثیری از بارندگی صورت گرفته شده طی روزهای اخیر در کوتاهترین زمان ممکن بهمراه حجم زیادی از زباله ها بخوبی از داخل لوله ها به رودخانه جنب پلیس راهور بدون کوچکترین آبگرفتگی هدایت شد که برای اولین بار در سی سال گذشته شاهد عدم آبگرفتگی در آدرس های فوق بودیم.
معاونت فنی عمرانی شهرداری قدس تصریح کرد: با اجرای موفقیت آمیز فاز دوم اجرای این لوله ها در شهرقدس کار جمع آوری انهار و جداول بلااستفاده در دستور کار معاونت فنی عمرانی قرار گرفت و فضای ایجاد شده وبه پیاده رو ها و معابر اضافه شد.
حیدری یادآور شد: این لوله های مدرن و بسیار به صرفه بعد از شهرداری تهران برای اولین بار در شهرقدس بکار گرفته شده، که امیدواریم با توسعه اجرای این طرح در نقاط مختلف شهرقدس پس از این شاهد عدم آبگرفتگی معابر باشیم.

/ خبرنگار :علی رضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار