نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی:

انتظار می رود ادارات در سال جدید از کالای ایرانی و بازار های بومی استفاده کنند

سمیرم/اصفهان(پانا)_نماینده مردم شهرستان سمیرم و سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، با حضور در جلسه شورای اداری به منظور حمایت از تولید ملی و اولویت های شهرستان سمیرم به سخنرانی پرداخت .

کد مطلب: ۸۱۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
انتظار می رود ادارات در سال جدید از کالای ایرانی و بازار های بومی استفاده کنند

اصغر سلیمی از مناقصه پروژه چهارخطه شدن سمیرم به یاسوج خبر داد و از عملیاتی شدن و بهره برداری از سی تی اسکن، کلینیک تخصصی، دیالیز، ساختمان شبکه بهداشت، مرکز سلامت شهید مطهری، اتاق فرمان، زیبا سازی 14 خانه بهداشت، ساختمان اورژانس 115، ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی در جلسه شورای اداری خبر داد.

وی اسکان مسئولان در شهر سمیرم را عنوان کرد و خطاب به مسئولین بیان کرد: روسای ادارات باید در شهرستان سکونت کنند تا از مشکلات شهر مطلع شوند و اول وقت حضور و آخر وقت از اداره خارج شوند.

سلیمی اظهار کرد : بدون شک گرایش های مختلف سیاسی باید باشد ولی درکنار هم برای توسعه شهرستان باید وجود داشته باشد.

نماینده سمیرم در ادامه گفت : برنامه ریزی و حرکت در مسیر تحقق فرامین گهربار و راهگشای مقام معظم رهبری(حفظه الله) به ویژه فرهنگ سازی در رابطه با شعار سال یکی از رسالت های کلیدی ادارات است.

وی تصریح کرد: بومی به معنای حضور در شهرستان است نه اینکه از سهمیه بومی استفاده کنیم و استخدام شویم و بلافاصله درخواست انتقالی از شهرستان بدهیم.

نماینده سمیرم خاطر نشان کرد: جاده سلامت، کتابخانه کوی نور، اصلاح بافت فرسوده، پارک خانواده، توسعه و تجهیز پارک دریاچه از اولویت های مد نظر ویژه سمیرم می باشد و آزادسازی ورودی ها، روان سازی ترافیک شهر سمیرم و توسعه صحن امامزاده نیاز اساسی شهرستان است؛ که در حال پیگیری حل این مشکلات هستیم.

وی در پایان به تلاش دوساله فرماندار قبلی اشاره کرد و افزود: درسال جدید، با تیم جدید فرمانداری امیدواریم ثمره تلاش دو سال گذشته را ببینیم و خواستار حضور مستمر مسئولین در روستاها هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار