فرمانده سپاه ورامین:

کار در منازل باید در ورامین فرهنگ سازی شود

ورامین (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: باید کار در منازل در شهرستان ورامین فرهنگ سازی شود.

کد مطلب: ۸۱۰۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کار در منازل باید در ورامین فرهنگ سازی شود

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، سرهنگ داوود اصغری، فرماندۀ سپاه ورامین در دیدار نوروزی با حسین دهقان، شهردار و هیات همراه با اشاره به شعار سال جدید با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: باید اجرایی شدن شعار سال و حمایت از کالای ایرانی را از خودمان شروع کنیم.

فرمانده سپاه ورامین در ادامه با اشاره به این که از طرفی باید کالای خوب به مردم عرضه شود تا رقابت و تقاضا ایجاد کند و مسئولین نیز برنامه جدی در برخورد با قاچاق کالا داشته باشند، افزود: باید کار در منزل فرهنگ سازی شود و به این فعالیت علاوه بر اشتغال به عنوان سرگرمی و اوقات فراغات نگاه کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از این امر که مردم فهیم ما همیشه از کالای مرغوب ایرانی حمایت کرده اند و مسئولین باید تمام توان خود را برای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را به کار ببرند، ادامه داد:: البته این نگاه نیز مهم است که همگی بدانیم هر کالایی به صرف خارجی بودن بهتر نیست، بلکه اعتماد به کالاهای ایرانی نیز نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی کشور دارد با این شرط که مسؤولین به کیفیت اهمیت بدهند.

این مقام مسئول، با اذعان به این امر که حمایت از کالای ایرانی باعث ایجاد اشتغال پایدار می شود و منجر به رونق اقتصادی خواهد شد ولی نباید آن شروط گفته شده فراموش شود، ادامه داد: نباید شعار حمایت از کالای ایرانی به نام مردم و به کام تولیدکنندگان باشد، بلکه همان طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند هم مردم و هم مسئولین به وظیفه خود در این عرصه عمل کنند.

اصغری با اشاره به این که تمام کالاها و امکانات مورد نیاز مردم مستقیم با سلامتی و جان مردم مرتبط است و نمی توان به صرف حمایت از کالای ایرانی آنها را نادیده گرفت، اظهار داشت: این از سوی مقام معظم رهبری به خوبی تبیین شد و باید مردم و مسئولین به دقت آن را دنبال کنند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار