در تعطیلات نوروزی

22 بیمارستان و مرکز درمانی به صورت شبانه روزی در کاشان فعال هستند

کاشان(پانا)_رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان گفت: در تعطیلات نوروزی 22 بیمارستان ، درمانگاه و مرکز جامع سلامت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمت به مسافران داخلی و گردشگران خارجی آماده هستند.

کد مطلب: ۸۰۸۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
22 بیمارستان و مرکز درمانی به صورت شبانه روزی  در کاشان فعال هستند

ابراهیم کوچکی اظهار کرد: بیمارستان های شهید بهشتی، متینی، نقوی، کارگر نژاد، شبیه خوانی، یثربی و میلاد در کاشان و حضرت سیدالشهدا (ع) و شهید رجایی در آران و بیدگل به همراه درمانگاههای شبانه روزی مرکزی، گلابچی، امام خمینی در کاشان ، درمانگاههای موسی بن جعفرعلیه السلام آران و بیدگل و خیریه فاطمیه راوند برای تعطیلات نوروزی آماده خدمت دهی هستند.

وی افزود: چهار مرکز جامع سلامت نیز در ابوزید آباد، جوشقان قالی ، قمصر و نوش آباد به صورت شبانه روزی و هشت مرکز به صورت دو نوبته در ازوار، برزک، حسنارود، جواد الائمه، سفید شهر، کامو و مشکات و هشت مرکز نیز به صورت نوبت صبح برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: آماده باش 30 آمبولانس فعال، 20 آمبولانس مجهز به تله کاردیولوژی، دو موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز پایش مراقبتهای درمانی 24 ساعته ( mcmc ) از جمله خدمات دانشگاه علوم پزشکی در تعطیلات نوروزی است.

وی گفت: سه مرکز تصویربرداری،شش داروخانه شبانه روزی و 20 باب داروخانه کشیک، پنج آزمایشگاه و چهار دندانپزشکی برای برطرف کردن مشکلات مسافران و گردشگران نوروزی در منطقه کاشان فعال است .
کوچکی افزود: بازرسی های مستمر از واحدهای تهیه، تولید و توزیع مواد خوارکی ، رستوران ها، چلوکبابی ها، اغذیه فروشی ها، نانوایی ها و قنادی ها را از دیگر فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی است که شهروندان و گردشگران نوروزی می توانند هرگونه تخلف در زمینه های بهداشت، درمان، غذا و دارو را با شماره تماس 1490 و یا سامانه 190 اطلاع دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار