دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان پژوهشگر برجسته سال شد

سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:بر اساس شاخص های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از دانشجویان پژوهشگر این واحد دانشگاهی، به عنوان "پژوهشگر برجسته" سال جاری شناخته شد

کد مطلب: ۶۵۳۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کاشان، الهه میانه‌ساز اظهار کرد: علاقه مندی دانشجویان به امور پژوهشی و آشنایی با آیین نامه ها ی موجود ، نتیجه تعامل روز افزون دو معاونت آموزشی و پژوهشی است و تبدیل پژوهش‌ها به فناوری و تجاری‌سازی یک ضرورت است.

وی افزود: "محمد بهنام" دانشجوی کارشناسی علوم آزمایشگاهی با کسب امتیاز 5/57 توانست عنوان پژوهشگر برجسته و استعداد درخشان سال 1396 را از آن خود کند.

وی تاکید کرد: توسعه فرهنگ‌ تحقیق و پژوهش در دانشگاه افق‌های جدیدی را به روی دانشجویان باز کرده و امیدواریم تا با تداوم همین دیدگاه در راستای افزایش فعالیت‌های فن‌پژوهانه قدم برداریم.

میانه ساز گفت: در صورتی که از کارهای فناورانه حمایت کافی داشته باشیم، دانشجویان امروز، بسیار فعال‌تر و خلاق‌تر از دانشجویان گذشته هستند که در این میان نباید اجازه داد که برخی مشکلات، مانع پیشرفت آنها شود.

شایان ذکر است که پیش از این " الهه میانه ساز" دانشجوی پزشکی1388، "محمد سجاد لطفی"، دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی 1394، "حمیدرضا صادقی گندمانی" دانشجوی مقطع دکترای تخصصی رشته آموزش پرستاری و "سید علیرضا میرصانع" دانشجوی مقطع کارشناسی رشته اتاق عمل 1395 موفق به کسب پژوهشگر برجسته شده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار