همایش پیاده روی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از نوش آباد برگزارشد

خبرگزاری پانا :کارشناس مسوول بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشت شهرستان کاشان از برگزاری همایش پیاده روی آموزشی کارشناسان این واحد دانشگاهی در شهر تاریخی نوش آباد خبر داد

کد مطلب: ۱۷۳۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،سید حسین مستوری گفت: ورزش به عنوان مهمترین مسیر حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از بیماری در جامعه است اما نیازمند فراگیری آموزش هایی برای انجام صحیح آن است .
به گفته وی، اجرای همایش های پیاده روی با هدف آموزش و آگاهی بخشی شهروندان در خصوص ضرورت ورزش های همگانی و شیوه های درست ورزش کردن از جمله برنامه های دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حوزه ماموریت این دانشگاه است .
وی اظهار داشت: آموزش چهره به چهره و توزیع بروشورهای آموزش مهارتهای زندگی و ارتباط موثر از برنامه هایی بود که توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در همایش پیاده روی نوش آباد انجام شد.
وی تاکید کرد: تشکیل کارگروه بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهرنوش آباد، اقدام شایسته ای برای جلب مشارکت شهروندان در مسیر فرهنگ سازی و گسترش ورزشه های همگانی است و می تواند الگویی برای سایر مناطق نیز باشد.
کارشناس مسوول بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشت شهرستان کاشان گفت: بازدید از مجموعه باستانی شهرزیرز مینی نوش آباد به منظور شناسایی شیوه های حفظ بهداشت توسط انسان های تاریخ باستان از دیدار برنامه های این همایش بود.
مستوری افزود: حضور در گلزار شهدای نوش آباد و تجلیل از مقام شامخ شهید "قاسم اخباری" به عنوان پیشکسوت بهداشت و درمان در شهر نوش آباد از جمله برنامه های کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نوش آباد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار