طرح کتابخانه‌گردی در پاکدشت اجرا می‌شود

پاکدشت ( پانا) - عضو شورای اسلامی شریف‌آباد شهرستان پاکدشت با بیان اینکه طرح کتابخانه‌گردی در شریف‌آباد اجرا می‌شود؛ گفت: کتاب سبب آرام‌شدن فکر و روح انسان می‌شود و افکار نو و سازنده را ماندگار می‌کند.

کد مطلب: ۸۰۷۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح کتابخانه‌گردی در پاکدشت اجرا می‌شود

به گزارش پانا شهرستان های تهران، فروغ تهرانی عضو شورای اسلامی شریف آباد شهرستان پاکدشت در حاشیه مراسم کتابخانه‌گردی که در کتابخانه امام جعفر صادق (ع) شهرستان پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: طرح کتابخانه‌گردی، طرحی مناسب است که باعث توجه بیشتر مسؤولان به این حوزه مهم شده است، این کار باعث ایجاد شور و نشاط در میان جوانان و نوجوانان می‌شود زیرا حضور مسؤولان در کتابخانه باعث خوشحالی جوانان است.

وی افزود: طرح کتابخانه‌گردی طرحی است که باعث ایجاد طراوت در فضای مجازی می‌شود و باعث جدایی جوانان از فضای آکنده با آلودگی فضای مجازی می‌شود تا جوانان مسیر فضای واقعی را پیدا کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شریف‌آباد گفت: من از مسؤول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان درخواست دارم تا برای رشد کتاب‌خوانی نشست‌هایی را تشکیل دهد و در پایان از کتاب‌خوان‌های نمونه با اهدای هدایا تقدیر شود؛ این مهم باعث رشد کتاب‌خوانی در سطح شهرستان می‌شود.

تهرانی افزود: برای احیای کتابخانه‌ها همه چه من مسؤول و چه شمای خبرنگار باید تلاش کنیم و این مهم با یک هدف مناسب‌شدنی است.

عضو شورای اسلامی شهر شریف‌آباد افزود: بنده حتماً زمان برای خواندن کتاب در روز را می‌گذارم زیرا کتاب باعث آرام‌شدن فکر و روح انسان می‌شود و افکار نو و سازنده را ماندگار می‌کند؛ باید تلاش شود تا این مسیر به‌درستی هدایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار