با حضور مادر شهیدان جعفری و اعضای شورای اسلامی شهر کرج؛

از بانوان پرسنل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر تجلیل شد

کرج (پانا) - در آستانه روز زن، با حضور مادر شهیدان جعفری و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، از بانوان پرسنل این سازمان تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۰۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
از بانوان پرسنل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر تجلیل شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، در این مراسم نایب رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر بهره‌گیری از خلاقیت زنان در اداره‌ی شهر، گفت: یکی از نقاط مثبت در استفاده از بانوان در رده‌های مختلف مدیریت شهر، روحیه‌ی مسئولیت‌پذیری بالای آنان است .

منصور وحیدی افزود: سرشت الهی زنان و الگو دانستن حضرت زهرا(س)، باعث تقویت روحیه‌ی مسئولیت‌پذیری بانوان شده است؛ چرا که این الگوی جاودان تاریخ تا آنجا مسئولیت‌پذیر بود که برای دفاع از امام امت و جامعه‌ی اسلامی، بارها به ایراد خطبه‌های روشنگرانه پرداخت و در این راه حتی از جان ارزشمند خود نیز دریغ نکرد .

فریده بزنی ضمن نیز تشکر از برگزاری مراسماتی که حامل پیام توجه به زنان و تقدیر از زحمات آنان در مجموعه مدیریت شهری است، گفت: بدون شک، هرجا کاری به زنان سپرده شد، نتیجه‌ی مطلوب به دست آمده؛ امروز شاهد هستیم حتی در مشاغلی که مُهر انحصار برای آقایان به روی آن خورده، زنان وارد عمل شده‌اند و موفقیت‌های چشمگیری را رقم زده‌اند .

رئیس مرکز مطالعات و ‌پژوهش‌های شورای اسلامی شهر عنوان کرد: یکی از برکات حضور زنان در مجموعه‌های اداری، ایجاد فضای با مهر و عطوفت است که این موضوع متأثر از ویژگی‌های آفرینش زنان و توانایی آنان در ایجاد فضای گرم و صمیمی است .

سارا دشتگرد اضافه کرد: از بانوان شاغل در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر می‌خواهم تا همچون خواهری دلسوز در کنار یکدیگر تلاش کرده و همکاری و همدلی را سرلوحه کار خود سازند .

پرویز اسکندری رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، با اشاره به مقامِ والای مادر سادات، گفت: توصیف فاطمه سلام‌الله‌علیه خارج از محدوده‌ی توان و ذهن ماست، اما در یک جمله می‌توان گفت فاطمه، فاطمه است و این عبارت در عین ابهامی که در خود دارد، فاطمه بودن را یک خاصیت منحصر به فرد بیان می‌کند که روح تمام زنان و مادران با شناخت این خاصیت و خصلت، رنگ دیگری به خود می‌گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار