برگزاری مراسم تجلیل از بانوان فرهنگی سبزوار

همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر و گرامیداشت مقام زن در مراسمی با حضور بانوان فرهنگی شاغل در اداره و همسران فرهنگیان شاغل در اداره از مادر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان یک بانوی فرهیخته تقدیر شد.

کد مطلب: ۴۸۱۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازخراسان رضوی ،در مراسمی با عنوان بانوی بهشتی که به همت کارشناسی اموربانوان و جوانان این مدیریت برگزار شد معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در سخنانی به نقش زنان در پیوستگی خانواده اشاره کرد و گفت: خانواده به مثابه درختی است که وجود انس و الفت ، پیوستگی و کارایی خانواده را به تصویر می کشد.

مرتضی بینش ادامه داد: آنچه که در تربیت فرزندان مهم است همدلی و همراهی والدین در این تربیت است .
این مسوول در ادامه نقش مادران را در همگرایی کانون خانواده مهم دانست و خطاب به مادران حاضر در مراسم گفت: در تحقیقی که با طرح سوال از مردان انجام شده است نشان می دهد ۸۰ درصد آنان به نقش زنان به عنوان مرکز کانون حفظ خانواده تاکید داشته اند.
وی ضمن تقدیر از همسران فرهنگیان شاغل در اداره گفت: بر این موضوع واقفیم که همسران شما در اداره به لحاظ حجم کار و تعدد مسئولیتها فرصت کمتری برای توجه به کانون خانواده دارند.
در پایان این مراسم به نمایندگی از بانوان حاضر از بانوان شاغل در اداره ، همسران فرهنگیان شاغل در اداره و بانوان فرهیخته و بازنشسته تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار