رئیس اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش کردستان:
توازن رشته ای با نتایج عملکردی شاخص های آموزشی رابطه معنا دار دارد
رئیس اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش کردستان در جمع مدیران دوره متوسطه شهرستان مریوان گفت: بین توازن رشته ای و نتایج عملکردی شاخص های آموزشی، رابطه معناداری وجود دارد.
به گزارش خبرنگار پانا کردستان، غلامعلی کرمی نیاز، رئیس اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش استان کردستان در جمع مدیران دوره متوسطه شهرستان مریوان با ارائه گزارش تحلیلی شاخص های استان، به بیان رابطه معنادار و تاثیرگذار توازن رشته ای با نتایج عملکردی و موفقیت های استان پرداخت و گفت: شهرستان ها و استان های موفق در شاخص های عملکردی همواره متوازن ترین در توزیع دانش آموزان در شاخه و رشته های تحصیلی می باشد.
وی تصریح کرد: اولین گام برای بهبود عملکرد و بهره وری مطلوب آموزشی، اصلاح در توزیع دانش آموزان در شاخه ها و رشته های مختلف تحصیلی است .
کرمی نیاز در ادامه از همراهی و همدلی مسئولین و دست اندرکاران آموزش و پرورش مریوان در پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکرد کرد و به بیان موفقیت های شهرستان در نتایج عملکردی شاخص های آموزشی پرداخت و نقش این شهرستان به جهت جمعیت بالای دانش آموزی در پیشبرد و ارتقای شاخص های استان را مهم دانست .
رئیس اداره آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش کردستان نیروی انسانی توانمند و دلسوز و همچنین دانش آموزان مستعد و تلاشگر را سرمایه مهم آموزشی شهرستان مریوان عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پوشش تحصیلی دانش آموزان در استان و شهرستان مریوان پرداخت و ضمن اعلام موفقیت های استان و شهرستان در این شاخص مهم و اولویت دار، راهکارهایی را برای جذب حداکثری و نگهداشت دانش آموزان ارائه کرد و بر جذب و نگهداشت دانش آموزان دختر در دوره متوسطه دوم تاکید کرد.
کرمی نیاز از استقرار پایه دوازدهم به عنوان گام مهم و نهایی در استقرار نظام جدید آموزشی نام برد و بر تشریک مساعی، همفکری و همراهی در بسیج امکانات و نیرو جهت استقرار این پایه تاکید کرد و گفت: شهرستان ها و مناطق باید برابر سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش استان گام به گام پیش بروند.
ارسال دیدگاه