مدیر آموزش و پرورش مریوان:

تأسیس نهاد امور تربیتی زمینه تربیت نیروی انسانی متعهد و اخلاق مدار را فراهم کرد

مریوان(پانا)_مدیر آموزش و پرورش مریوان در همایش تجلیل از فعالان عرصه امور تربیتی و پرورشی این شهرستان گفت: با تأسیس نهاد امور تربیتی زمینه تربیت نیروی انسانی متعهد و اخلاق مدار فراهم شد.

کد مطلب: ۸۰۲۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تأسیس نهاد امور تربیتی زمینه تربیت نیروی انسانی متعهد و اخلاق مدار را فراهم کرد

به گزارش خبرنگار پانا از مریوان،مراسم نکوداشت هشتم اسفند روز امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:با تشکیل نهاد امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر بستر و زمینه لازم برای تربیت نیروی انسانی متعهد و اخلاق مدار برای آینده جامعه فراهم شد.

وی با اشاره به رسالت مهم امور تربیتی در جامعه عنوان کرد:مهم ترین اهداف تشکیل امور تربیتی حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزش های انقلاب در مدارس است.

بهمن عرفانی افزود:انتقال مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های هرجامعه به استمرار و بقای آنها آن جامعه کمک کرده و این وظیفه مهم بر عهده دستگاه تعلیم و تربیت بویژه مربیان و معاونین پرورشی است.

مدیر آموزش و پرورش مریوان داشتن ایمان به مبانی اعتقادی و ارزشی ، داشتن ایمان به کارخود و ارزشهای تربیتی و عملگرا بودن ، ابراز و لازمه کار یک مربی مجرب و توانمند است و در صورت داشتن چنین ویژگی هایی کار تربیتی آثار خود را در دانش آموزان برجای خواهد گذاشت.

عرفانی وجود دانش آموزان مستعد و نیروی انسانی توانمند از ویژگیهای بارز شهرستان مربوان برشمرد و تصریح کرد: این ظرفیت عظیم با وجود کاستی ها و تنگناها توانست کارنامه درخشانی در عرصه های مختلف بر جای بگذارد و موفقیتهای چشمگیری در سطوح مختلف ملی و استانی بدست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار