آموزش و پرورش لرستان رتبه نخست استان را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کسب کرد

خرم آباد (پانا) - کارشناس مسئول امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش لرستان از کسب رتبه نخست آموزش و پرورش لرستان در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف خبر داد و گفت : در ارزیابی های به عمل آمده توسط استانداری آموزش و پرورش رتبه نخست را در بین دستگاههای اجرایی استان به خود اختصاص داده است .

کد مطلب: ۸۰۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش لرستان رتبه نخست استان را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کسب کرد

فریبا گله دار با اشاره به جایگاه حجاب و عفاف در دین مبین اسلام و ضرورت توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه افزود: اشاعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند برنامه های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه و اجتماع است.

وی با اشاره به نقش مؤثر فرهنگیان در تعمیق و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، از اهتمام کلیه فرهنگیان، معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان در راستای گسترش و ترویج فرهنگ عفاف وحجاب تقدیر کرد.

گله دار تاکید کرد : کسب این موفقیت ارزشمند ، حاصل مدیریت ،تلاش ، نظارت و پیگیری های مستمر وارزشمند دستگاه تعلیم و تربیت متشکل از نیروهای ستادی و آموزشی است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهتمام دستگاه تعلیم و تربیت در تحقق اهداف سند تحول بنیادین افزود : دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال تربیت انسان های خودباورو خداباور است و در این بین نهادینه کردن باورهای اعتقادی و تحکیم باورهای دینی و مذهبی دانش آموزان از جایگاه ویژه ای برخوردار است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار