سرپرست دفتر حوزه هنری شهرستان بیجاربه پانا خبر داد:

سینما کودک در بیجار آغاز به کارکرد /50 درصد تخفیف ویژه هنرمندان علاقه مند به سینما در بیجار

بیجار(پانا)_سرپرست دفتر حوزه هنری شهرستان بیجار گفت: سینما کودک بیجار با اکران انیمیشن عملیات آجیلی‌های 2 در محل سینما آزادی این شهر آغاز به کارکرد. 

کد مطلب: ۸۰۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سینما کودک در بیجار آغاز به کارکرد /50 درصد تخفیف ویژه هنرمندان علاقه مند به سینما در بیجار
ناصر قربان پور سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار در گفت و گو با خبرنگار پانا بیجار؛با اعلام این خبر گفت: به‌منظور ایجاد محیطی سالم و بانشاط برای کودکان و نوجوانان پنجشنبه‌های هر هفته ساعت 16:30 فیلم‌ها و انیمیشن های برتر ایران و جهان را در قالب سینما کودک به نمایش می‌گذارد.
وی با اشاره به‌ضرورت توجه ویژه به قشر کودک و نوجوان افزود: وی افزود 12 دی‌ماه سینمای کودک تا با فیلم عملیات آجیلی‌های 2 کار خود را آغاز نمود که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شدیم و در دومین اکران نیز فیلم «کلیله‌ودمنه» به نمایش درآمد.
سرپرست دفتر حوزه هنری شهرستان بیجار با دعوت از خانواده‌ها جهت حضور در سینما و دیدن فیلم‌های این گروه همراه با کودکان و نوجوانان خود افزود: در سومین هفته اکران پنجشنبه 28 دی‌ماه 96 انیمیشن «بچه رئیس» از فیلم‌های شاخص حوزه کودک و نوجوان یک پویانمایی رایانه‌ای-سه‌بعدی آمریکایی به کارگردانی تام مک‌گراث و نویسندگی مایکل مک‌کولرز است که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ اکران شد.
وی ادامه داد: داستان انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام نوشته مارلا فارزیاست که از فیلم‌های بسیار موفق انیمیشن جهان محسوب می‌گردد.
قربان پور خاطرنشان کرد: داستان این فیلم در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب‌وغریب به خانه اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. درحالی‌که خانواده انگشت اتهام خود را به‌سوی پسر بزرگ‌تر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند باهم متحد شوند.
سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: به‌منظور استفاده هنرمندان و هنرجویان حوزه هنری از امکانات فرهنگی و هنری براساس توافق صورت گرفته از این پس تمامی هنرمندان و هنرجویان حوزه هنری شهرستان بیجار با دریافت و ارائه کارت هنرمندی و هنرجویی می‌توانند به همراه خانواده از تخفیف 50 درصدی بلیت فیلم‌های در حال اکران سینما آزادی بیجار بهره مند گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار