آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه مبارکه شهر زیارت

شیروان(پانا) - آیین نواختن زنگ انقلاب با فریادهای مرگ بر آمریکای دانش‌آموزان در مدرسه مبارکه شهر زیارت با حضور تعدادی از مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین نواختن  زنگ انقلاب در مدرسه مبارکه شهر زیارت

در این مراسم فرهاد زراعتکار، شهردار زیارت ضمن تبریک ایام گرامیداشت دهه فجر یاد و خاطره شهدا و امام راحل انقلاب اسلامی را حادثه شگرف و ویژه توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی انقلاب مردمی با اثربخشی جهانی است.

وی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب و حقایق نهضت حضرت امام خمینی(ره) است.

این مسئول گفت: با مطالعه تاریخ انقلاب خواهیم فهمید که انقلاب اسلامی نجات بخش بسیاری از اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه بوده است. به طوری که در دوران طاغوت درصد کمی از مردم ایران از خدمات گوناگون برخوردار بودند و بخش اعظم جامعه در شهرها و روستاها با فقر و محرومیت دست و پنجه نرم می‌کردند ولی اکنون در مقایسه با هزینه می‌بینیم به برکت نظام و انقلاب در سراسر مملکت شاهد پیشرفت و رونق و ترقی در همه بخش‌ها و زمینه‌های عمرانی و آبادانی دانش‌های نظامی و هسته ای صلح آمیز با وجود جوانان نخبه و دانشمند هستیم.

برنامه قرآن خوانی و سرود خوانی و نمایشگاه انقلاب در این مدرسه به همت طاهره نیازی مدیریت مدرسه مبارکه و حجت جاهید فرمانده حوزه شهید رجایی برگزار شد.

بعد از مراسم با توجه به شرایط محوطه مدرسه فرهاد زراعتکار شهردار زیارت قول مساعدت در تسطیح و شن ریزی را به مناسبت پیروزی انقلاب به دانش آموزان مدرسه دادند. ضمن اینکه دانش آموزان این آموزشگاه به تعداد ۱۰۰ نفر مشغول به تحصیل هستند.

خبرنگار: نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار