معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز خبر داد:

طنین نوای انقلاب در مدارس البرز

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز از نواخته شدن زنگ انقلاب در روز یازدهم بهمن ماه به صورت همزمان درسراسر مدارس استان البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
طنین نوای انقلاب در مدارس البرز

سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: همه ساله آیین زنگ انقلاب در روز دوازدهم بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در مدارس برگزار می‌شود. امسال با توجه به تقارن این روز با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس، این آیین به صورت همزمان در روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این انقلاب میراث گرانبهایی است که می‌بایست همه پای انقلاب بمانیم و گنج بسیار ارزشمندی است که موجب می‌شود، این موهبت الهی را به نسل آینده انتقال دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای این روز باشکوه تدوین و به مدارس ابلاغ شده است که از آن جمله می‌توان به آماده سازی جایگاه مناسب برای اجرای مراسم، اجرای گارد پرچم توسط تشکل‌های دانش‌آموزی، اجرای سرود همگانی دهه فجر، اجرای دکلمه دانش آموزی، سخنرانی تبیینی با موضوع دستاوردهای انقلاب، برپایی غرفه روایتگران پیشرفت ، مسابقات و پویش‌های مختلف است که در دهه فجر اجرا می شود.

قابل ذکر است آیین زنگ انقلاب به صورت هماهنگ، روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ صبح در مدارس استان البرز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار