در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و انگیزه‌بخشی دانش‌آموزان متوسطه نظری برگزار شد

برگزاری همایش دانش‌آموزی نیمه سرنوشت‌ساز ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه نظری

مشهد (پانا) - همایش نیمه سرنوشت در راستای تبیین و برنامه‌ریزی امتحانات نهایی و تقویت سطح علمی ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه نظری آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد برگزار شد .

کد مطلب: ۱۴۴۴۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش دانش‌آموزی نیمه سرنوشت‌ساز ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه نظری

همایش دانش آموزی نیمه سرنوشت ساز به منظور تبیین و تشریح تغییرات برگزاری امتحانات نهایی و کنکور و پذیرش دانشگاه، ویژه دانش آموزان دختر متوسطه نظری و با حضور رمضانعلی مسعودی نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد، حسن عباس زاده، معاون آموزش متوسطه و سعید ناظمی کارشناس مسئول آموزش متوسطه نظری و فهیمه فروندی، کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی برگزار شد.

گفتنی است این همایش در نوبت اول با حضور ۸۰۰ دانش آموز پایه دهم و یازدهم و در نوبت دوم با حضور ۶۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان های دولتی ناحیه ۶ برگزار شد.

در بخش اول این همایش، به بیان نکاتی در جهت بالابردن سطح انگیزه دانش آموزان و کمک به برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر آنان در جهت ارتقا سطح علمی خود، پرداخته شد و در بخش دوم ضمن تبیین قوانین و شرایط جدید برگزاری امتحانات نهایی و تغییرات کنکور و پذیرش دانشگاه، مواردی همچون استراتژی و تحلیل آزمون ها، روش صحیح مطالعه در نیم سال دوم و نحوه صحیح جمع بندی و مرور دروس نهایی و کنکور بیان شد.

دانش آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار