رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان خبر داد:

ثبت‌نام ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مسابقات ملی پزشکی

اصفهان (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش و پرورش استان اصفهان از ثبت‌نام ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در اولین مسابقات ملی پزشکی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مسابقات ملی پزشکی

احسان صنعت‌کار، رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی که به همت اداره استعدادهای درخشان استان اصفهان برگزار می‌شود، با استقبال نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از سراسر کشور همراه بوده است.

وی ادامه داد: در این مسابقات که در دو سطح برای دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم طراحی شده است، دانش‌آموزان در چهار مرحله به رقابت خواهند پرداخت.

صنعتکار تصریح کرد: در این کارسوق دانش‌آموزان علاوه بر جزوات آموزشی که برای اولین‌بار ترجمه، تدوین و تألیف شده است، نزدیک به ۶۰ ساعت آموزشی به دو صورت آنلاین و آفلاین هم دارند. در مرحله بعدی دانش‌آموزان باید پروژه‌های خود را آماده کرده و سپس دانش‌آموزان منتخب در اصفهان گرد هم می‌آیند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: این مسابقات از طرف سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، آموزش و پرورش استان اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و بنیاد نخبگان استان اصفهان برای تمامی دانش‌آموزان دوره متوسطه برنامه‌ریزی‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار