تبلور مکتب حاج قاسم در دانش‌آموزان

تهران (پانا) - دانش‌آموزان امروز و نسل جدید جامعه، تبلور اراده، مقاومت و ادامه‌دهنده مکتب سردار سلیمانی و پیرو ارزش‌های آرمانی هستند.

کد مطلب: ۱۴۳۵۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تبلور مکتب حاج قاسم  در دانش‌آموزان

علیرضا کریمیان، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در همایش بزرگ و سراسری فرزندان حاج قاسم ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام، شهید مدافع حرم، شهید سید رضی موسوی در گفت و گو با پانا بیان کرد: ما امروز گرد هم جمع آمدیم تا بار دیگر با آرمان های شهید سلیمانی بیعت و تجدید پیمان کنیم و بگوییم که ما شاگردان مکتب حاج قاسم هستیم، شهیدی که جان خود را در راه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی فدا کرد.

وی افزود: دشمن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران، آمریکای جهانخوار و اسرائیل خونخوار هستند و برای اینکه ماهیت دشمنی، عداوت و خباثت اینها را درک کنیم، کافی است به اتفاقات این روزهای غزه توجه کنیم. در جنایات رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی از ۱۵ مهرماه سال جاری (۱۷ اکتبر) تا کنون بیش از بیست هزار نفر از مردم غزه که عمده آنها زنان و کودکان بودند، شهید شدند. که علاوه بر هدف قرار دادن کودکان و زنان بی گناه، استفاده از صلاح های ممنوعه و عدم اجازه رساندن کمک های ناچیز هلال احمر به مجروحان، بیش از پیش ماهیت پلید آنها را مشخص خواهد کرد.

کریمیان اظهار کرد: اگر می خواهید حاج قاسم را بهتر بشناسید باید ببینید چه کسانی حاج قاسم را دوست خود می دانند و او را دوست می دارند و چه کسانی با حاج قاسم دشمن هستند. با یک نگاه ساده متوجه خواهید شد که مردم مظلوم منطقه، مردم خوب و هوشیار ایران و آزادگان جهان، همگی عاشق حاج قاسم هستند و در مقابل استکبار جهانی، در رأس آنها آمریکا و دشمن بزرگ جامعه بشریت و انسانیت، رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی از دشمنان حاج قاسم اند و از طرفی، روز شهادت سردار دلها، مردم برای تشیع پیکر این بزرگ مرد، حماسه خلق کرده و نشان دادند که شهید سلیمانی جاودانه بوده و همیشه در قلب ماست و ما با او زندگی خواهیم کرد و به آرمان‌های فکر می کنیم که سردار سلیمانی برای اعتلای آنها جان خود را از دست داد و شهید شد.

وی در ادامه گفت: ما باید الگوهای بزرگ و چهره های شاخص، مشعشع و نورانی مثل حاج قاسم را به دانش آموزان به بهترین شکل و همانگونه که بوده و هستند، معرفی کنیم تا بچه های ما، شخصیت حاج قاسم ها، منش و کردار حاج قاسم ها را درک کرده و الگوی خود قرار دهند. ما باید الگوها و اسوه های خود، نظیر حاج قاسم را به بهترین شکل ممکن معرفی کنیم، همانطور که دشمن برای تخریب این شخصیت ها، برای تخریب این تفکرها، بدون وقفه تلاش می کند و برای رسیدن به منافع و مطامع خود به هیچ اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیست در حالی که حاج قاسم و سرداران مقاومت به شدت به این اصول ها پایبند بوده و هستند.

خبرنگار دانش آموز؛ مهشید خورشیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار