پیام دعوت مدیرکل آموزش و پرورش تهران برای حضور در راهپیمایی ۹دی

تهران (پانا) - علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، با صدور پیامی به مناسبت ۹ دی ماه؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از فرهنگیان فرهیخته، اولیای گرامی و دانش‌آموزان انقلابی شهر تهران برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام دعوت مدیرکل آموزش و پرورش تهران برای حضور در راهپیمایی ۹دی

متن پیام به شرح ذیل است:
فتنه؛ به معنای این است که یک عده‌ای بیایند با ظاهر دوست و باطن دشمن وارد میدان شوند، فضا را غبار آلود کنند‌؛ در این فضای غبار آلود دشمن سریع بتواند چهره‌ خودش را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند. مقام معظم رهبری

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر آنها خواهند ایستاد. بی شک حماسه مردمی ۹ دی ماه ۱۳۸۸، یکی از ایام الله و روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند و به چراغ راه آینده تبدیل شود. روزی که مردم بصیر ایران برای چندمین بار خط قرمز غیرقابل چشم پوشی خود درباره پایداری بر ارزش‌های دینی و ولایت را آشکار کرد.

این حماسه تاریخی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که مردم بصیر و حماسه‌آفرین کشور در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب خود و از راه ولایت، لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و پیشتازی مردم شهید پرور تهران در مقابله با فتنه‌گران نشان از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی مردم آگاه است.

در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا‌امید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) را شاد ساخت.

9دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید که نماد عزّت، استقلال و ولایت مداری مردم ایران است؛ از این رو باز خوانی حماسه ۹ دی، جریان فتنه‌های آینده را مسدود و تیر خلاصی علیه سران فتنه خواهد بود.

فرهنگیان معزز و دانش آموزان عزیز شهر تهران با تقدیم هزاران شهید نقش پررنگی در حراست و حفاظت از آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشان (ره) و انقلاب اسلامی داشته است و نیز همواره بر پیروی از راه عزتمندانه رهبری معظم تاکید داشته و دارد.

حماسه‌ نهم دی نشانگر پیوند عمیق مردم ایران با ولایت و نظام اسلامی است و به‌ عنوان یک روز تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد. امسال در حالی چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی را گرامی می‌داریم که جهان شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونیستی است، همان مدعیان دروغین حقوق بشر که فتنه ۸۸ و توطئه های مختلف را در میهن اسلامی رقم زده اند.

اینجانب، ضمن دعوت از حضور پرشور و دشمن شکن فرهنگیان فرهیخته، اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز برای حضور در مراسم روز نهم دی ماه ، فرا رسیدن نهم دی و هفته بصیرت و مقاومت را گرامی داشته و به نمایندگی از فرهنگیان و دانش‌آموزان پایتخت استمرار بیعت خود را با مقام عظمای ولایت اعلام می‌داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار