‌سردار سلیمانی تبدیل به مکتب شده است

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به مکتب دختران حاج قاسم، سردار سلیمانی را نمادی عنوان کرد که با تکثر پیدا کردن، تبدیل به یک مکتب شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
‌سردار سلیمانی تبدیل به مکتب شده است

علیرضا فخاری، استاندار تهران در حاشیه همایش فرزندان حاج قاسم طی گفت‌و‌گو با پانا اظهار داشت: آموزش و پرورش شهر تهران با ارائه فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع و پر‌محتوا در تلاش است که موضوع مکتب حاج قاسم سلیمانی را آنگونه که شایسته است، تبیین کند. علاوه بر آن راه، سیره، منش و برنامه‌هایی که ایشان بر تعالی‌بخشی نسبت به دین مبین اسلام و همچنین اهداف انقلاب اسلامی انجام داده‌اند را به نمایش بگذارد، که نشان داد دختران سلیمانی بر مسیر و امتداد راه این شهید بزرگوار ثابت قدم و استوار هستند. این دختران با هدفی مقدس پا به این عرصه گذاشتند و این مسیر را ادامه خواهند داد تا به تکالیف شرعی و مسیر تحقق انقلاب اسلامی به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی نمادی است که با تکثر پیدا کردن تبدیل به یک مکتب موثر و پربار می‌شود. مکتبی که مکتب‌ساز بوده و کار چگونه زیست کردن انسان را روشن می‌کند و راه را نشان می‌دهد.

فخاری افزود: این مسیر زمانی که از طریق این ساز‌و‌کار به انسان جایگاه تجلی‌بخش خود را نشان می‌دهد، یقینا راهنمای خوب و مناسبی برای دیگر افراد می‌شود که به امید خدا مسیری طوفنده و رو به رشدی را برای انسان‌سازی خواهد داشت و در بعد جهان‌سازی و برای بنیان‌هایی که به سمت و سوی تمدن‌سازی بزرگی که پرچم دار آن امام زمان (عج) است، خواهد بود.

خبرنگار دانش آموز؛ آیسا میرزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار