پایان سومین هفته از اجرای مانور آموزشی معلمان ابتدایی در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از به پایان رسیدن سومین هفته اجرای مانور آموزشی معلمان ابتدایی (طرح شهید حاج ابراهیم همت) در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پایان سومین هفته از اجرای مانور آموزشی معلمان ابتدایی در اردبیل

وحید خدابنده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل با اشاره به پایان سومین هفته از اجرای مانور آموزشی معلمان با عنوان طرح شهید حاج ابراهیم همت، اظهار کرد: برای اینکه شاهد تغییر مطلوب و بهبود کیفیت آموزشی باشیم، باید پس از آموزش و شکل گیری حلقه ها، با مراقبت و نظارت کامل، گفتمان سازی را به جریان انداخته و مدبرانه هدایت کنیم.

وی بیان کرد: از آنجا که طرح شهید همت با رویکرد روش تدریس جدید بر مبنای تقویت شایستگی ها است، همکاران باید مطابق با اهداف سند تحول بنیادین روی شایستگی های تمام ساحتی دانش آموزان کار کنند و این تغییر رویکرد در سطح کلاس و مدرسه کاملا ً قابل ملموس باشد.

آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان تصریح کرد : این دوره های توانمندسازی به صورت‌ حضوری، غیرحضوری و حلقه های علمی است که در اجرای حضوری ۱۶۸ نفر مدرس میانی و ۲۲۵۷ نفر از آموزگاران ابتدایی در سطح مناطق استان تحت آموزش قرار می گیرند و سپس هشت جلسه دو ساعته آموزش مجازی و به طور مستمر نیز گفتمان های آموزشی در گروه های حلقه ها از استان تا سطح مناطق ادامه خواهد داشت.

خدابنده افزود: بعد از تشکیل گروه های حلقه های علمی و جریان سازی گفتمان های آموزشی، حتما نظارتی هم از روند اجرا، از سوی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل و نواحی و مناطق انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار