مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

هدایت دانش‌آموزان بر صراط تعلیم و تربیت، فرصتی الهی است

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت هدایت دانش‌آموزان بر صراط تعلیم و تربیت اسلامی در قاموس سند تحول فرصتی الهی است که به نومعلمان عطا شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۴۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
هدایت دانش‌آموزان بر صراط تعلیم و تربیت، فرصتی الهی است

سید علیرضا موسوی نژاد در همایش بزرگ نومعلمان تمدن ساز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز که این توفیق الهی فقط به عنوان خدمتگزاران نظام تعلیم و تربیت شامل حال ما شده است، باید با تربیت و تعلیم روح دانش آموزان علاوه بر باقیات الصالحات خود، آینده انقلاب را نیز تضمین کنیم.

وی، تربیت و پرورش روح انسان را مهم ترین هدف پیامبران و اولیای الهی دانست و تصریح کرد: لازمه معلمی در وادی تعلیم و تربیت صبر، حلم و استقامت برای رضای خدا و ادای تکلیف است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با ذکر روایتی از ائمه معصومین و بیان این مطلب که هدف غایی تعلیم و تربیت اسلامی تقرب الهی است؛ خاطر نشان کرد: از این منظر، مهم ترین رسالت ما به عنوان خادمین نظام تعلیم و تربیت اسلامی، فراهم سازی رسیدن متعلمان به این هدف والای تربیتی است.

شایان ذکر است بیش از ۹۴۰ نو معلم خراسان جنوبی در سال تحصیلی جاری قدم در وادی تعلیم و تربیت گذلشتند که در این آیین از ۳۰ نومعلم برتر علمی و فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار