امام جمعه بهارستان دو:

کشورهای حامی اسرائیل برای کشورگشایی دست به هرکاری می‌زنند

بهارستان دو (پانا) - امام جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان کشورگشایی را از اهداف حملات تروریستی صهیونیست‌ها برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
کشورهای حامی اسرائیل برای کشورگشایی دست به هرکاری می‌زنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بهارستان دو در خطبه‌های دومین نماز جمعه آبان ماه به تحلیل اتفاقات اخیر غزه پرداخت و گفت: آمریکا و فرانسه برای کمک به اسرائیل پیش‌قدم شدند و ما باید محتاطانه عمل کنیم؛ زیرا اگر غزه که قبله اول مسلمانان است اشغال شود آنها برای پیکار با کشورهای دیگر دست‌به‌کار خواهند شد، چون آنان خواهان به سلطه درآوردن کل عالم هستند.

وی قوم یهود را قومی ضدانسانی و از مخالفان اسلام خواند و تاکید کرد: قوم اسرائیل، قومی یهود است و به یهودیانی که سابقه پیامبرکشی داشته‌اند نباید اعتماد کرد؛ یهودیانی که حضرت یوسف را به چاه انداخته، حضرت یحیی را سر بریده و حضرت دانیال را با ستم بی‌نهایت خویش از خود راندند و به صراحت می‌توان دید که آنان خود را برتر از سایر مردم جامعه می‌دانند.

حسینی دین اسلام را منشا برابری افراد دانست و خاطرنشان کرد: دین اسلام همواره مرکز دعوت بشریت به برابری در سراسر جهان بوده است، اما یهودیان به‌دلیل نژادپرستی و قوم‌پرستی خویش بسیار با مسلمانان در جنگ و جدال هستند؛ آنها با اقامه نماز سعی به تظاهر به مسلمان‌ بودن دارند اما‌ نماز تنها وجه ظاهری اسلام را متشکل می‌شود و هرنمازگزاری مسلمان واقعی نیست.

این عالم دینی در خطبه دوم از دومین نماز جمعه آبان ماه که در آستانه روز دانش‌آموز اقامه شد، اذعان کرد: روز ۱۳آبان که با عنوان روز دانش‌آموز مزین شده است، تسخیر لانه جاسوسی، تبعید امام و کشتار جمعی دانش‌آموزان را در خود جای داده است که این رویدادهای موثر در تاریخ میهن‌مان باید در کتب درسی با استمرار ویژه‌ای تکثیر شود چراکه دشمنی کشور آمریکا در این روز به صراحت نمایان شد.

در ادامه مصطفی حسنی، فرمانده بسیج دانش‌آموزی واحد برادران در خصوص بسیج دانش‌آموزی و فعالیت‌های آن اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی گسترده‌ترین تشکل دانش‌آموزی در سراسر کشور می‌باشد که با اردوهای تمام‌ساحتی از جمله اردوی راهیان نور، اردوی یاوران ولایت مختص بانوان، طرح شهید فهمیده و ... سعی در پرورش همه جانبه‌ی دانش‌آموزان دارد و هم‌اکنون اگر دانش‌آموزی برای فعالیت در این حوزه رغبت داشته باشد بسیج دانش‌آموزی بهارستان دو با آغوش باز در خدمت آنان است.

در پایان مردم ولایی شهرستان بهارستان بخش بوستان با شعارهای دشمن‌شکن انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و امور انجام شده اخیر آنان به نمایش گذاشتند؛ همچنین به مناسبت روز دانش‌آموز عکس یادگاری با عوامل آموزش و پرورش و امام جمعه این منطقه به ثبت رسید.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه کربلایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار