در مصلی نماز جمعه اندیشه انجام شد:

استقبال گرم مردم از نماز جمعه اندیشه همراه با برپایی میز خدمت

شهریار (پانا)- نماز عبادی سیاسی جمعه شهر اندیشه با حضور پرشور مردم شریف شهر اندیشه برگزار شد. مسئولین ادارات خدمت‌رسان شهر اندیشه نیز با برپایی میز خدمت، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردمی بودند.

کد مطلب: ۱۴۱۶۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
استقبال گرم مردم از نماز جمعه اندیشه همراه با برپایی میز خدمت

امام جمعه شهر اندیشه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیر عامل یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که یک اقدام عمومی را می‌طلبد. پدافند غیرعامل آن است که مردم، همگام و همراه با مسئولین باشند، و مسئولین با داشتن برنامه همگام با مردم خود را برای یک زندگی آرام همراه کنند. دنیا دار بلا است. در دنیا راحتی معنا ندارد. اما اگر این همگامی بین مردم و مسئولین و بالعکس در مقاطع و موضوعات مختلف صورت بگیرد، می‌توان یک زندگی نسبتا آرام را در دنیا ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین بابائیان در ادامه افزود: اگر یک انسان، یک والی، یک مدیر کل، یک وزیر، یک رئیس جمهور، یک نماینده مواظبت نکند و خویشان خودش را مقدم بدارد، موجب نارضایتی مردم می‌شود و این نارضایتی موجب می‌شود که مردم شورش کنند، اعتراض کنند، قیام کنند.

خطیب نماز جمعه ادامه داد: هر جا ظالم، ظلم را روا بدارد، روزی رسوا خواهد شد و روزی چهره‌اش برملا می‌شود. به تعبیری این قوم (آلمان، انگلیس،فرانسه) که پس از طوفان الاقصی، بعد از این حمله‌ی جانانه‌ی حماس در روز شنبه ۱۵ مهر، اینها دویدند تا اسرائیلی را با خصوصیات متکبر، خودبرتر بین، زیاده خواه، حسود، بی‌رحم،حقه باز، لجباز، سمج، ناشکر، کینه توز، ربا خوار و دروغگو را تنفس مصنوعی بدهند. این اسرائیلی که این خصوصیات را دارد قومی ظالم، فاسد و مفسد است و محکوم به نابودی است.

وی در پایان گفت: تعبیر مقام معظم رهبری شنیدنی است. آقا فرمودند که حضور رئیس‌های کشور های شرور در سرزمین‌های اشغالی نشان دهنده‌ی نگرانی آنها از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است. حضرت آقا می‌فرمایند دولت‌های مسلمان قافیه را نبازند، پیروزی قطعا برای ملت فلسطین است.

دانش آموز خبرنگاران: زهرا سادات موسوی نژاد، ریحانه مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار