امام‌جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

مهر ورزیدن به اهل بیت (ع) و بیزاری از دشمنان آنان، دو روی یک سکه است

بهارستان یک (پانا) - امام‌جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، مهر ورزیدن به اهل بیت‌(ع) و بیزاری و برائت جستن از دشمنان آنان را دو روی یک سکه عنوان و بر بیزاری از دشمنان‌اسلام و بشریت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مهر ورزیدن به اهل بیت (ع) و بیزاری از دشمنان آنان، دو روی یک سکه است

حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی امام‌جمعه بخش گلستان در خطبه نماز جمعه گفت: یکی از مسائل مهم در جامعه کنونی، آشنایی درست و کامل با معیارها و ارزش‌های اسلامی است. دشمنان با ابزارهای فراوانی که در اختیار دارند سعی می‌کنند ارزش‌های خود را به عنوان ارزش درست به جوامع معرفی کنند در حالی که قرآن و عترت مطمئن‌ترین معیار شناخت دین و ارزش‌ها است.

موسوی در خطبه نماز جمعه گلستان ضمن تبریک میلاد امام حسن‌عسکری(ع) اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مهم امام حسن‌عسکری(ع)، زمینه‌سازی برای پذیرش ولایت امام‌زمان(ع) در دوران غیبت بود. آن حضرت چراغ پر فروغ هدایت بشریت را به دست امامی سپردند که قرار است با ظهورش جهانیان را از ظلم و ستم و تباهی نجات دهد.‌

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: طوفان‌الاقصی به معنای واقعی یک طوفان عظیم بود که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید و جوانان غزه نشان دادند که می‌توانند پیچیده‌ترین عملیات نظامی را با سرعت و دقت برنامه‌ریزی انجام دهند و نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه دنیا را حیرت زده کنند.

خطیب نمازجمعه گلستان در ادامه افزود: بمباران مردم غزه و کشتار مردم بی‌پناه و کودکان معصوم نشان از پستی‌، پلیدی و ضعف اسرائیل در برابر مجاهدان فلسطینی است‌ و این اقدامات رژیم منحوس اسرائیل روز به روز منفورتر و به شکست نزدیکتر خواهد شد.

امام‌جمعه بخش گلستان شهرستان‌بهارستان در ادامه بیان کرد: مسئول اصلی جنایات در غزه و کشتار کودکان معصوم، شیطان بزرگ، آمریکا است. انتظار داریم دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزاده جهان، سازمان کنفرانس اسلامی و دستگاه دیپلماسی نقشی فعال در حمایت از مردم غزه ایفا نمایند.

سیدسجاد موسوی، امام‌جمعه بهش‌گلستان در پایان ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: امروزه همه باید به وظیفه خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه عمل کنند، اصحاب رسانه مظلومیت مردم غزه را به گوش جهانیان برسانند و مردم با کمک‌های مادی و معنوی حمایت خود را اعلام نمایند.

خبرنگار دانش‌آموز: محمد مهدی حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار