تجمع دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان در محکومیت رژیم صهیونیستی

اصفهان (پانا) - تجمع دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کودکان و نوجوانان  غزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تجمع دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان در محکومیت رژیم صهیونیستی

ناصر نقایی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: شهادت کودکان و نوجوانان فلسطینی که مظلومانه در بیمارستان المعمدانی فلطسین به شهادت رسیدند را محکوم می کنیم. این جنایتکارانی که در فلسطین نسل کشی راه انداختند و قصد دارند مسلمانان این منطقه را از بین ببرند، خودشان نابود خواهند شد.

وی افزود: همین تجمع نشان دهنده فکر و هدف صحیح شما دانش آموزان است و به همه مظلومان جهان استکبارستیزی خودتان را اعلام می کنید و همان طور که رهبر عزیز کشورمان فرمودند مردم دنیا تحمل این همه ظلم و ستم مردم اسرائیل را ندارند و بر می تابند.

نقایی اذعان کرد: دست در دست هم می دهیم تا انشالله شاهد از بین رفتن رژیم منحوس اسرائیل باشیم.

در ادامه زهرا مقصودی معاون آموزش ابتدایی تصریح کرد: ضمن عرض تسلیت و محکوم کردن عمل جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی، همگی دست بر دعا برمی داریم و برای کودکان و مظلومیت مردم فلسطین دعا می کنیم.

مقصودی خاطرنشان کرد: دانش آموزان دلنوشته ای برای کودکان فلسطین بنویسند و در این روزها در کلاس بخوانند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان خاطرنشان کرد: از همه دانش آموزان می خواهم انزجار خودشان از اسرائیل را با دلنوشته و شعار به همه جهانیان نشان دهند.

دانش آموز خبرنگار:ستایش کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار