سازماندهی بیش از ٧۵٠ فرهنگی در استان فارس

شیراز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از سازماندهی ۴۵٩ دانشجومعلم برای مدارس ابتدایی استان فارس و ٣٠٨ دانشجومعلم در مدارس متوسطه خبر داد و گفت با اشاره به دستور وزیر آموزش و پرورش مبنی بر سازماندهی دانشجومعلمان، این سازماندهی از دیروز انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی بیش از ٧۵٠ فرهنگی در استان فارس

محمد خلیل عسکری در نشست وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان استان فارس، با بیان اینکه سازماندهی دانشجومعلمان بخش عمده مشکل ما در مدارس استان فارس را مرتفع می‌کند، عنوان کرد: دانشجومعلمان تازه سازماندهی شده از فردا در ادارات آموزش و پرورش دعوت می‌شوند و کار خود را در مدارس شروع می‌کنند.

عسکری با اشاره به توجه وزیر آموزش و پرورش به حوزه انتقال فرهنگیان و قرار دادن اصل راهبردی مدرسه محوری گفت: در استان فارس مصمم هستیم این راهبرد ذیل آیین نامه اجرایی مدارس پیاده سازی شود.

وی با اشاره به تقاضای٩ هزار و ٨٦٣ فرهنگی استان فارسی برای نقل و انتقال در سطح استان گفت: در مرحله اول با جا به جایی ٩٠٠ نفر موافقت شد، در مرحله دوم با تجزیه و تحلیل نیاز و مازاد مناطق به استناد سال قبل، این تعداد به ۴ هزار نفر رسید و با تفویض به شهرستان‌های استان فارس، ٢ هزار و ٣۴۵ نفر به این ۴ هزار نفر اضافه شد و رضایتمندی فرهنگیان استان فارس را فراهم کرد.

عسکری بیان کرد: در بیرون استان فارس با انتقال هزار و ٣٠ نفر ورود به استان و هشتصد و ١٠ نفر خروج از استان موافقت شده است.

به گفته وی ٢۵ درصد شهدای استان فارسی از مدرسه‌ها هستند و ١٠ درصد شهدای دانش‌آموز کشور نیز استان فارسی هستند.

خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار