وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات دولت به فارس در شهرستان بوانات تاکید کرد:

احیای مراکز تربیت معلم در دستور کار دولت قرار دارد

سیاست دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، نگاه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و تلاش برای محرومیت‌زدایی است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه در سفر استانی هیات دولت به فارس از احداث ۲ باب مدرسه در شهرستان بوانات خبر داد و افزود در سفر دوم ریاست جمهوری و هیات دولت بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی استان فارس تخصیص می‌یابد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
احیای مراکز تربیت معلم در دستور کار دولت قرار دارد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رضامراد صحرایی در سفر به بوانات و در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: پروژه‌هایی که در هر سفر مصوب می شود قبل از سفر رئیس‌جمهوری و هیات دولت احصا و اولویت‌بندی می‌شود.

وی از تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزار پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور داریم که در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند لذا تا تکمیل این پروژه‌ها کمتر احداث طرحی را آغاز می‌کنیم.

صحرایی از احداث ۲ باب مدرسه در بوانات خبر داد و افزود: سیاست دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، نگاه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و تلاش برای محرومیت‌زدایی است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: احیای مراکز تربیت معلم در دستور کار دولت قرار دارد اما در خصوص دانشسراهای تربیت معلم باید گفت که قانون جامع خدمات کشوری اجازه استخدام افراد فاقد تحصیلات دانشگاهی را نمی‌دهد.

امام جمعه بوانات نیز در این دیدار اظهار کرد: امیدوارم با تصمیمات خوبی که در هیات دولت در این سفر اتحاذ می‌شود شرایط مطلوبی را در شهرستان بوانات شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مدد زارع افزود: کمبود نیروی انسانی، فضای آموزشی و غیر بومی بودن فرهنگیان و تلاش آن‌ها برای انتقال از بوانات از جمله مشکلات موجود شهرستان در حوزه آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان، اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح آبخیزداری بسیار ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار