افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای میاندره شهرستان کردکوی

گلستان (پانا) - مدرسه سه کلاسه «اباعبدالله الحسین» روستای «میاندره» شهرستان کردکوی استان گلستان در راستای طرح آجر به آجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای میاندره شهرستان کردکوی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان عصر دوشنبه ۳ مهر۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدرسه سه کلاسه روستای «میاندره» شهرستان کردکوی در پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم» در سال ۱۴۰۰ با مشارکت بیش از ۸ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه و مشارکت خانواده نیک اندیش و خیر شهید «زمانی» روستا آغاز شد.

وحید فراهی بیان کرد: این پروژه آموزشی صبح امروز در طرح آجر به آجر پویش ماه محرم دارای سه کلاس درس با مساحت ۲۸۷ مترمربع فضای آموزشی و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در مقطع متوسطه اول دختران به بهره برداری رسید.

وی ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه خانواده شهید زمانی ادامه داد: با افتتاح این فضای آموزشی دانش‌آموزان این روستا و چند روستای اطراف آن از فضای آموزشی مناسب و در دسترس بهره مند می شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان توضیح داد: طرح آجر به آجر در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با هدف جمع آوری کمک های خرد مردمی در پویش ماه محرم اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار