جشن بیعت گلستانی ها در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)

(گلستان) پانا _ به مناسبت فرا رسیدن سالروز آغاز امامت امام زمان ، حضرت مهدی ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) جشن بیعت درآموزشگاه متوسطه حیات الطیبه (سردار قاسم سلیمانی ) برگزار شد .

کد مطلب: ۱۴۰۷۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن بیعت گلستانی ها در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)

به مناسبت فرا رسیدن سالروز آغاز امامت امام زمان ، حضرت مهدی ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) جشن بیعت ، با حضور موسی کابلی ، معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان ، قاسم محمدی رییس ستاد اقامه نماز استان ، خادمین حضرت ولی عصر و با حضور افتخاری دکتر شفر ( دین پژوهی و اسلام پژوه اهل کشور آلمانی ) و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی و جمع کثیری ازدانش آموزان درآموزشگاه متوسطه حیات الطیبه (سردار قاسم سلیمانی ) برگزار شد .

موسی کابلی معاون پرورشی و فرهنگی استان گلستان در رابطه با به امامت رسیدن حضرت ولی عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) بیان کرد :در تقویم های ایران قدیم، این روز به نام تاجگذاری امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مطرح بوده است؛ ولی پس از انقلاب اسلامی، تعبیر تاجگذاری تغییر کرد. این سخن صحیح نیست که کسی بگوید ما در بین علمای اهل سنت، کسی را نداشتیم که به نهم ربیع اهتمام بورزد!
کابلی افزود : جشنی که امروز با نام (جشن بیعت) برگزار شد ، از نظر امام عصر شوق جشن نبود ، چرا که آن حضرت خوشحالی و اشتیاقی نداشت و از به شهادت رسیدن امام قبل از خود بسیار ناراحت و اندوهگین بود .
این مقام مسئول در ادامه اظهاراتش افزود : این ما مسلمانان هستیم که باید برای ظهور و تعجیل این امام ومنجی تمام تلاشمان را بکنیم و این مسئله یکی از بزرگترین موضوعات اسلام است.

دکتر شفر درباره مسلمان شدن خود گفت : این حقیقت و عدالت اسلام بود که من را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد که به دین اسلام روی بیاورم .
وی اظهار کرد : راز غـیـبـتِ امـام دوازدهـم مـا، از اسـرار الهـى اسـت و جـز در زمـان پـس از ظـهـور آشـکار نمى شـود. اما درباره برکات و فوایدى که از جـانـب آن حـضرت به مردم مى رسد، می توان به این امر رسید که امام زمان در تمام لحظات ما حاضر و ناظر است .

گفتنی است ، از جمله ویژه برنامه های این جشن با شکوه ، اجرای هنرمندانه گروه سرود رضوان به همراه مولودی خوانی محمد علیخانی رتبه برتر مولودی خوانی استان و پرچم گردانی ، مداحی و اهدا هدایای تبرکی توسط خادمان مسجد جمکران به مسئولین و دانش آموزان بوده است .

در پایان، دانش آموزان باقرائت متن پیمان نامه با امام زمان و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای بیعت کردند.

خبرنگار:مریم امامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار