معاون آموزش ابتدایی مجتمع آموزشی سروش خبر داد:
اجرای پروژه مهر در مجتمع آموزشی سروش
تهران (پانا) - معاون آموزشی مجتمع آموزشی سروش منطقه ۴ از اجرای پروژه مهر با شعار دانشآموز بانشاط، مدرسه پویا با توسعه عدالت آموزشی و مشارکت اولیا در مجتمع آموزشی سروش منطقه ۴ خبر داد.
فرشته قهرمانی، معاون آموزشی مجتمع آموزشی سروش منطقه ۴ با اشاره به اینکه پروژه مهر یکی از دستاوردهای مهم در برنامه های آموزش وپرورش است، عنوان کرد: «این پروژه با ابلاغ شیوه نامه وثبت نام دانش آموزان در مجتمع آغاز شده است و هم اکنون در حال انجام است.»
قهرمانی پروژه مهر را اقدامی در جهت شاداب سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان با نیازهای ویژه دانست و افزود: «پروژه مهر با هدف ساماندهی و آماده سازی امکانات و وسایل آموزشی، توسعه شایستگی های معلمان، ساماندهی مطلوب و توانمندسازی نیروی انسانی، برنامه ریزی جهت ثبت، سفارش و توزیع کتب درسی و سنجش نوآموزان در حال اجراست.»
قهرمانی، ماه مهر را نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کار آمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی برای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی عنوان کرد و گفت: «مدیران و معاونین آموزشی نقش محوری در جلب مشارکت سایر ارگان ها برای همکاری بیشتر با مدارس و اجرای بهتر پروژه مهر در حوزه های مختلف آموزشی، اجتماعی و فرهنگی دارند.»
وی در پایان با تأکید بر استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در خدمت رسانی به دانش آموزان با نیازهای ویژه بیان کرد: «کمبود نیروی آموزشی متخصص، تجهیزات آموزشگاهی و کارگاهی، عدم مناسب سازی فضاهای آموزشی و نبود زمینه اشتغال برای دانش آموزان فارغ التحصیل چالش های مهم پیش روی آموزش و پرورش استثنایی است.»
اعظم طبیب زاده، معاون آموزش متوسطه مجتمع آموزشی سروش نیز پروژه مهر را یک اقدام زیربنایی مدیریت شده و نظاممند در شناخت مشکلات موجود در فضاهای آموزشی و ساماندهی بهینه نیروی انسانی دانست و عنوان کرد: «توجه به دانش آموزان با نیازهای ویژه یک رویکرد اصلی در ستاد بازگشایی مدارس است.»
طبیب زاده با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز فضای بیرونی و داخلی مدارس، تبلیغ، اطلاع رسانی، نظارت و ارزیابی برای اجرای بهتر پروژه مهر در مدرسه آغاز شده است، یادآور شد: «هدفمندی و احساس مسئولیت مهری با نشاط را در مدارس استثنایی رقم خواهد زد.»
دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی
ارسال دیدگاه