مانور بازگشایی مدارس منطقه 4 تهران کلید خورد

تهران (پانا) - مانور بازگشایی مدارس منطقه ۴ تهران در راستاى اقدامات پروژه مهر مهدوی و با هدف توان‌افزایى مدیران و عوامل اجرایى و سنجش آمادگى مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مانور بازگشایی مدارس منطقه 4 تهران کلید خورد

مانور آمادگی بازگشایی مدارس منطقه در راستاى اقدامات پروژه مهر مهدوی و با هدف توان افزایى مدیران و عوامل اجرایى و سنجش آمادگى مدارس برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ کلید خورد.

این مانور با حضور هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران، اعضای شورای معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان مقاطع به منظور نظارت بر چگونگى اجراى پروژه مهر و آگاهى از میزان آمادگى‌ مدارس منطقه براى آغاز سال تحصیلى همراه بود.

زمانی نژاد در حاشیه برگزاری این مانور بیان کرد: «در مانور بازگشایی مدارس؛ مدارس از نظر فضای فیزیکی، تجهیزات، نیروی انسانی، مسائل بهداشتی و... برای شروع سال تحصیلی جدید مورد ارزیابی قرار گرفتند، با برنامه ریزی و اجرای دقیق شرح وظایف کارگروه های پروژه مهر، اقدامات لازم انجام و آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در منطقه محقق شده است.»

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانش آموزان و فرهنگیان، از آمادگی مدارس منطقه ۴ برای بازگشایی و میزبانی از دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو و همچنین تحقق مهر مهدوی و باشکوه خبر داد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار