مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

مدرسه‌ای که اعضای انجمن آن پای کار باشند، سطح بالاتری دارد

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت هر مدرسه‌ای که اعضای انجمن آن پای کار هستند، سطح آنها بالاتر رفته و در معدود مدارسی که این اتفاق نیفتاده، کندی رشد تعلیم و تربیت خودنمایی می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌ای که اعضای انجمن آن پای کار باشند، سطح بالاتری دارد

جلسه هم اندیشی روسای انجمن اولیاء مدارس متوسطه نظری و فنی نیشابور با شورای معاونین آموزش و پرورش در محل سالن همایش های این مدیریت با هدف افزایش تعامل بین این دو نهاد و فعالیت های پروژه مهر برگزار شد.

سید مهدی قاضی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه گفت: خدا را شاکریم که با همراهی شما اولیا پرتلاش در امتحانات نهایی پایه دوازدهم در بین ۴۷ منطقه استان رتبه هفتم را کسب کردیم، در مباحث فرهنگی، قرآنی، ورزشی، علمی و پژوهشی مقام های ارزنده کشوری را به دست آوردیم که کسب دو مقام برتر کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی، احراز چندین مقام کشوری در مسابقات قرآنی، فرهنگی هنری و ورزشی در روزهای اخیر و کسب چندین مقام علمی توسط دانش آموزان از جمله مهم ترین آنها است.

سید مهدی قاضی افزود: اگر تیم کاری یک آموزشگاه که اولیا از اعضای اصلی این تیم به شمار می رود، متحد باشند یقینا خروجی خوبی در تربیت و آموزش در پی خواهد داشت. هر مدرسه ای که اعضای انجمن آن پای کار هستند، سطح آنها بالاتر رفته و در معدود مدارسی که این اتفاق نیفتاده، کندی رشد تعلیم و تربیت خودنمایی می کند.

وی ادامه داد: در مسیر کمک به دانش آموزان، گروه های همتا فعالیت خود را آغاز کردند، باید تلاش کنیم دانش آموزان از نیمه شهریور به بهانه های مختلف در مدارس حضور داشته باشند، در هفته دفاع مقدس با کمک دانش آموزان، مهر شهدایی را شاهد باشیم و معتقدیم که انجمن اولیء و مربیان به عنوان یکی از ارکان اصلی تعلیم و تربیت اثرگذارند، باید وارد حاشیه ها نشده و با استفاده از تشکل های مختلف دانش آموزی بهترین اتفاقات ممکن در آموزشگاه رقم بخورد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: نگاه ما باید نگاه عدالت محور در آموزش باشد و خانواده ها باید با نقش آفرینی و مشارکت به شیوه های مختلف در حوزه های گوناگون برای رسیدن به اهداف تبیین شده گام بردارند. امروز تکلیف سنگینی بر دوش ما نهاده شده و با استفاده از اختیارات، همراهی ها و نقش راهبردی در ایجاد آرامش و رفاقت، ایجاد فضای سالم و پرنشاط، ایجاد محیط پویا و رسیدن به حیات طیبه کمک کنیم.

سید مهدی قاضی در پایان به نقش پررنگ اولیا در مراسمات هفته معلم و سایر مناسبت ها پرداخت و اضافه کرد: توجه به مدارس حاشیه شهر و محروم در دستور کار ماست، در ایام نزدیک به انتخابات با احترام به نمایندگان و کاندیداها، تلاش می کنیم حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم و در شهریورماه اعضای شورای معاونان در میز خدمت آموزش و پرورش حضور داشته و پاسخگوی مردم خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار